Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er ook 2 september 2006?

  15-8-2006 19:32:32
Hallo mede-bruidjes,

Ik zie hier verschillende data's verschijnen op het forum...maar niet 2 september 2006.
Ik ben toch niet de enige die die dag trouwt en nu al volop aan t stressen ben....

Groetjes veerle

veerle
2-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1048


Daisy
2-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 20:16:33

Hallo,

Jullie zijn niet alleen!!! Ook wij trouwen binnen 18 dagen.
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Het begint serieus dichtbij te komen en ik voel al wat kriebeltjes ...
Op 25 augustus is mijn laatste werkdag en ik ben al aan het aftellen hoor.

groetjes,
Daisy
02/09/06



Evelyne
2-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 20:33:07

Hey
ook wij trouwen op 2 september. en we moeten nog best wel wat regelen! zoals tafelindeling, bloemen kerk, bruidsboeket, nog een laatste afspraak met de feestzaal, nog een intredelied vinden, ...
Dus ik ben ook best wel zenuwachtig aan het worden!

groetjes Evelyne



elfie
29-7-2006
 Meld misbruik15-8-2006 21:39:12

hallo,
ook wij zullen de grote stap zetten op 2 september. het lijkt wel of we nog 1000 kleine dingen moeten regelen... maak soms zorgen over het weer als ik buiten kijk.
bij mij ook 25/8 laatste werkdag. 't zal er rap zijn!



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 23:37:46

Hallo Veerle,

wij trouwen op 1 sept, dus 1 dagje eerder dan jullie !
Ik heb nog niet echt zenuwen, hoef enkel nog maar misboekjes af te laten drukken en voor rest is alles wel geregeld.
Maak me meer zorgen over het weer....ik hoop dat het niet regent. Ik weet wel dat ondanks dat het zou regenen het toch wel een fijne dag wordt maar ik heb het liever niet natuurlijk.

Groetjes en succes !

Mireille



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-8-2006 12:24:11

Hey,

net als Mireille trouwen wij op 1 september. De belangrijke dingen zijn allemaal geregeld, maar de details, daar zijn we nog volop mee bezig.

Het lijkt wel alsof er elke dag iets misloopt, dus ik heb ook al megaveel stress...

Groetjes,
Lieve



Noella
2-9-2006
 Meld misbruik16-8-2006 13:28:27

Hoi Veerle,

Wij trouwen ook op 02/09/06 ... echt zenuwen heb ik nog niet (vraag me af of dat wel normaal is hihihi)Mijn laatste werkdag is 29/08. Het weer baart me wel wat zorgen maar het zal zeker onze dag niet verpesten. Besef nu wel dat ik beter ook op zoek ga naar een locatie om binnen foto's te nemen ingeval van in de buurt van Merksem.(Iemand tips?)
Maar laat ons hopen dat het zonnetje zal stralen op deze voor ons allemaal speciale dag.

Groetjes Noëlla



kristy
2-9-2006
 Meld misbruik18-8-2006 18:26:43

Hey bruidjes van 2/9/06,

Wij trouwen ook op 2 september 2006. Het kan er niet vlug genoeg zijn maar toch zijn er al wat zenuwen. Ik heb soms schrik dat we iets vergeten zijn. Maar ja... het schijnt dat dat normaal is!
Mede-bruidjes doe dat goed hé!

Groetjes
Kristy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...