Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousen

  15-8-2006 19:25:35
Ik moet dus eigenlijk zeer dringend op zoek naar kousen, panty's, stayups.
Alleen weet ik niet welke kleur ik moet nemen. Wit vind ik het mooiste omdat dat heb beste past bij de lingerie, maar mijn moeder vind dat ik meer naar de beige kant moet kiezen? pfff nu weet ik het ook niet meer.
Wat denken jullie?

ellen
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 487


lisette
6-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 19:42:44

Ik denk dat op de dag zelf huid-kleurige/beige/bruinachtige kousen mooier zijn dan wit. Zelf kies ik ook daarvoor. En als je 's avonds met je kersverse echtgenoot je huis binnenkomt en hem wil verrassen kan je toch even snel op het toilet je kousen wisselen voor witte.
Succes, groetjes, Lisette



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-8-2006 12:16:31

Hey,

ik had ook zo'n probleem. Mijn lingerie was ivoorkleurig en zo'n kousen vond ik meteen. Ik heb gekozen voor stay-ups mét jarretellen omdat ik dat sexy vind. Maar die witte benen vielen mij een beetje tegen, dus ik ben op zoek gegaan naar een ivoren band met huidskleurige kousen... en ik heb het gevonden!

Ik zou zeggen: doe dat waar je je zelf het beste bij voelt, anders heb je toch geen goed gevoel de dag zelf.

Groetjes,
Lieve



An
13-8-2005
 Meld misbruik20-8-2006 21:24:56

Hoi Ellen,
Ik had ook huidskleurige stay-ups. k Vond dat mooier dan wit.
Je moet vooral doen wat je jezelf het beste bij voelt!
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...