Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Perfecte avond!

  8-4-2012 2:50:43
Hey bruidjes

ben net terug van mijn vrijgezellenavond en hij was perfect!

Eerst uitgebreid gaan eten en dan nog iets gaan drinken. Ik moest mij niet verkleden, geen opdrachten. Gewoon perfect voor mij dus :-). Nu afwachten hoe mijn vriend terug thuis komt want die heeft nu ook zijn vrijgezellenfeestje. Maar ik ben er gerust in :-).

Ik zie hier op de teller 19 dagen staan! Spannend!!!!! Ik kijk er echt super hard naar uit. Nog een paar dingetjes regelen zoals dagplanning maken, tafelindeling. Eens navragen of ze een projector hebben in de zaal en misschien toch maar eens beginnen nadenken over tafelversiering. Maar geen stress, ik heb nog twee weekends :-).
Ah ja en een openingsdans kiezen.... dat is het moeilijkste vanal.

En dan volgende week mijn kleed gaan halen... Ik kijk er naar uit om mijn kleed nog eens aan te doen!

Slaapwel!x

Katrien
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1137


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 9:54:45

Ideaal...gewoon een leuke dag of avond met vriendinnen idd zonder opdrachten of onnozele verkleedpartijen :-)! Super! Blij dat je vrijgezelle is meegevallen!
Hoe was het bij je toekomstige??

Spannend...de grote dag komt er bijna aan!
Geniet van de laatste voorbereidingen!

groetjes!



Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik8-4-2012 10:08:23

De toekomstige heeft net zijn oogjes toe gedaan. Hij is met de eerste trein teruggekomen uit Hasselt (wij wonen in Mol). Hij is ook eerst gaan eten met zijn kameraden. Had zich wel een beetje moeten verkleden, maar twas er niet over. Hij vond het zelf wel grappig! Nadien zijn ze pinten gaan drinken in Hasselt. Hij had normaal 1 opdracht. Hij moest al de letters drinken van mijn naam. Dus vb A, affligem, T, tongerlo enz. Maar hij heeft zijn opdracht zelfs niet moeten afmaken. Ze hebben gewoon plezier gemaakt! Dus ook een zeer geslaagde avond.

Ik wens zo'n vrijgezelle avond als ons iedereen toe!! en daar bedoel ik mee gewoon gaan doen wat jullie zelf leuk vinden en dan heb je gewoon gegarandeerd een super leuke avond!

groetjesx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...