Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooiste dag.!!!!!!!

  7-4-2012 16:01:01
Onze mooiste dag is van start gegaan om 6u 45

6u45: douchke genomen heel relaxt en uitgebreid de gelukwensen begonnen al massaal binnen te komen was dus gelukkig al op .
7u20: make up,
8u50; de bel gaat onze ontbijt mand. JA nu is onze dag officieel gestart.( was eigenlijk de bedoeling dat die om 9 u 20 kwam saman met de fotograaf en dat hij al ging op zijn , maar de dag voordien was hij onze dag aan het overlopen en was hij heel de tijd bezig dat hij om 8u 30 naar de bakker ging gaan dus ik nog in spoed ontbijtje verzet).
8u55 manlief staat op en ziet ontbijtje staan . Dacht natuurlijk dat het een kado van iemand anders was. Tot hij de persoonlijke onderbroekjes zag dat ik had laten maken met persoonlijke tekst dat was wel leuk echt gepersonaliseerd met tekstje en trouwdatum.
9u15;bloempotjes (kados) worden aan deur geleverd
9u20; fotograafs komen toe en ontbijtje kan starten.Alles gebeurd heel relaxt en ontspannen van zenuwen is er geen sprake bij geen van beiden. heel de dag niet gehad trouwens. Begrijp echt niet normaal ben ik een heel nerveus en zenuwachtig persoon maar met heel de organisatie van de trouw geen stress gekend. Enkel wanneer ik mijn jurk een jaar geleden gekocht had , dan had ik grote paniek aanvallen en drie dagen niet geslapen.
10u30:kapper. Zat vwel verschrikkkelllijlllijk in met mijn haar en make up omdat die met d e proef beiden niet gelukt waren kapper zelfs 2x geweest en de 2 de keer heb ik daar meer dan 3 u gezeten. Make up ook verschillende keren opnieuw gedaan en nooit 100% mijn gedacht was. Maar wij hadden een super engel die over ons waakte want het zonnetje zat uit de vogeltjes fluiten make up van de eerste keer super in orde en heeel mooi ook haar geslaagd.
11u45: jurk en juwelen aandoen
12u15;smske sturen dat hij mag komen,
12u20 stonden ze al aan de deur maar de bel is maar gegaan om 12u25 ik weet dus echt niet wat ze daar 5minuten gedaan hebben, zou denken dat het een vrouw was die haar kleren moest goed leggen en make up checken. En dan ...... Mijn twee mannen stonden daar elk met een bruidsboeket in hun handen mijn man met de mijne en mijn zoontje met die voor het bruidsmeisje. Ze kwamen beiden juist lijk uit een doosje. Kostuumpje dik in orde haartjes piko bello. En mijn bruidsboeket was praaachtig .Ik wist dus van niets en had een veilig wit boeket verwacht , maar niets was minder waar. Het was een rond balleke met ezelsoor en een haakje voor mijn vinger. eneen soort oranje licht rode roosjes en speciale oranje bloemekes. op groene stengeltjes echt speciaal en hééél mooi.
12u30 de fotoshoot
15u30 familiefotos
16u plechtigheid in stadhuis waar de eerste traantjes vloeide bij het ja woord.
16u 45 de humane plechtigheid in onze feestzaal in saint germain . waar alle mensen zaten eerst is mijn man met zijn mama naar voren gegaan op ons liedje truly madley deepley van savage garden, waarop de bruidskinderen rozeblaadjes gooiden en mijn papa en ik naar voren gingen en dan is een zééér emotionele en persoonlijke dienst.
en dan kon de receptie beginnen.
19u20 bruidsboeketje gooien.
19u30de entre van de ouders elk op eigen liedje en dan onze entre die super was.
19u35 start maaltijd en dessertbuffet.
23ude openinsdans die mijn ventje zelf ingezongen had Axel red .was echt super leuk en pakkend.
zo dat was een beetje de grote lijnen van onze dag. We hebben er alle drie super van genoten het weer kon niet beter er is veel gedanst geweest eten was super lekker iedereen was super enthousiast,gelukkig en emotioneel. Kortom als in een sprookje.


tatjana
6-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1831


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik7-4-2012 17:02:08

Proficiat! Ben wel benieuwd naar je boeket, klinkt heel speciaal.



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik7-4-2012 18:17:56

proficiat en geniet van jullie mooiste dag.



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-4-2012 21:55:22

Een hele dikke proficiat, het ziet ernaar uit dat jullie een droomdag hebben gehad! Volgen er nog fotootjes? Ben best wek benieuwd hoe je er als bruidje uitzag!



tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik8-4-2012 5:10:20

fotos volgen na onze reis, heb er zelf nog geen gezien. Vele groetjes.



elsy
30-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 9:25:10

hey, een dikke proficiat!! en ons feest is ook in saint-germain! in welke zaal zaten jullie? groetjes en geniet van de reis!!



tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 9:28:30

@ elsy: het feest is van ons doorgegaan in ter stede maar wij hadden ook nog een ceremonie in st germain en die is in de botaniek doorgegaan maar we hadden enorm veel geluk want er waren op dat moment geen andere feesten en konden we kiezen waar we het wilden. We waren echt heel tevreden over hun. Echt heel professioneel en verzorgd alles wat je vroeg was direct in orde, we moesten echt maar 1 x iets zeggen en iedereen was op de hoogte echt super. We zijn op onze wenken bediend geweest.



tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 17:48:26

@ inge: fototjes staan er op met bruidsboeket heb nog niet veel fotos gekregen en heb nog geen van mijn bruidsboeket alleen maar je kan hem ook mooi zien. Vele groetjes



elsy
30-6-2012
 Meld misbruik22-4-2012 8:34:47

@ tatiana: hehe wij hebben ook ter stede, al had ik graag de botaniek gehad maar mijn man wou ter stede, dus heb ik hem maar een keertje zijn gelijk gegeven!!
allez ge stelt me wel op mijn gemak dat alles in orde was!!! wij moeten nog gaan voor onze menu te bespreken en wijn te gaan proeven!! dus het begint ook in te korten van ons nog 9 weken!!! spannend!!



tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:23:42

ja vooral genieten maar als het is zoals bij ons moet je inderdaad geen zorgen maken zij regelen echt alles voor jou. Veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info