Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

felgroen gilet

  6-4-2012 23:05:18
Hallo allemaal,

Mijn verloofde is op zoek naar een trouwkostuum, niet te saai en klassiek, en liefst passend bij mijn kleed.
Nu heb ik een wit kleed met fel (maar echt heel fel) groen detail op.
We zouden graag een gilet of een hemd van ongeveer dezelfde kleur hebben, oftewel een gilet met een patroon waarin felgroen komt.
Jammer genoeg trekken alle verkoopsters grote ogen wanneer mijn vriend een stukje van de felgroene stof van mijn kleed toont, met de vraag om een bijpassende stof.
Wat denken jullie? Vinden jullie een felgroen hemd of gilet erover? Zouden jullie eerder iets onopvallenders in het groen doen, bijvoorbeeld das of zakdoek?
En zo nee, waar vinden wij in godsnaam een gilet met felgroen erin?
Heel erg bedankt voor alle tips!

Dorina
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1394


Marie
30-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 8:50:04

Je kan altijd een naaister zoeken die dat voor je maakt. Als je het stof ergens vindt, kan dat niet echt een probleem zijn en zoveel duurder is het echt niet... Ik weet niet van waar je bent, maar in de regio Limburg kan ik je wel iemand aanbevelen.

En of dat 'done' of 'not done' is, daar trek je je toch niets van aan zeker? Het is JULLIE dag! En iedereen zal zich daarnaar moeten schikken! Doe gewoon waar je zin in hebt



tima
8-9-2012
 Meld misbruik7-4-2012 9:11:53

als ik mijn zin zou krijgen zou huby een lime groen hemd dragen gewoon omdat het mijn lievelingskleur is en 1 van onze huwelijkskleuren. Ik brussel heel mooi hemd gezien in dat kleur maar kdenk niet dat hij dat ziet zitten .
Dus zeker doen en ja ev laten maken ?



mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-4-2012 10:58:31

Mijn toekomstige zou gerust durven gaan voor een kostuum als dit: http://offbeatbride.com/2009/04/green-suit

Als hij dat wil, mag hij van mij. :-) Misschien ga ik dan ook wel in het groen, ofwel in 't wit met groene schoenen en een groen handtasje. :-)



Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik7-4-2012 16:32:12

Ja, misschien inderdaad laten maken...
Wij zijn van Leuven, maar onze ouders wonen in Turnhout
Weet iemand een naaister ofzo in een van die regio's?
Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info