Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis gaat niet door

  14-8-2006 22:36:35
hallo bruidjes ik heb de laatste dagen echt wel niet veel chance. ze hebben vandaag gebeld van het reisbureau dat onze vlucht is afgelast. ze bieden ons wel een vlucht aan maar een 3 of 4 tal dagen later en dit gaat niet omdat ik geen verlof meer heb dan. dus 25 dagen voor ons huwelijk mag ik terug op zoek naar een huwelijksreis

groetjes cindy
09/09/2006

cindy
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1026


Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 9:28:43

Oh nee, dat is echt heel stom! Wanneer zouden jullie vertrekken en waar zouden jullie naartoe gaan? Zat de vlucht niet vol ofzo?

Wij trouwen ook op 9 september. Wij hebben wat problemen gehad met de zaal maar die zijn nu toch redelijk goed opgelost. Voor de rest loopt alles tot nu toe goed.
Vandaag zal ik wel heel wat genodigden mogen bellen omdat ze niks hebben laten horen maar ja dat is een normaal probleem he ;-)

Alleszins veel succes bij de zoektocht!

groetjes,

marjolijn



carry
18-8-2007
 Meld misbruik15-8-2006 11:08:13

veel succes met je zoektocht!
Maak er het beste van, je kan er toch niets meer aan veranderen. Ik ben er zeker van dat je een leuke reis zult vinden, de wereld zit vol mooie plekjes en jullie intens geluk zal er zeker en vast iets onvergeetelijks van maken!

Veel succes,

Groetjes Carry



Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 12:20:48

hey echt wel jammer voor jullie! wij trouwen ovirigens op de zelfde dag! hopelijk is het dan wat beter weer dan nu!



cindy
9-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 15:29:25

hey marjolijn, we gingen naar egypte op 13/9 en inderdaad het is doordat er onvoldoende passagiers zijn.maar ja we zijn al volop op zoek naar een ander reis. naar waar gaan jullie op reis.

groetjes cindy
09/09/2006



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik16-8-2006 12:57:16

Hallo Cindy,

Wij vertrekken op 15/9 naar San Francisco. Van daaruit doen we zelf een twee weken durende rondrit met de auto langs de verschillende nationale parken en met aankomst in Los Angeles. Het gaat bij ons dus vooral een avonturenreis worden. We hebben enkel de vlucht, een auto en de 2 eerste nachten in een motel geboekt.

Groetjes en nog veel succes!

marjolijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums