Terug naar overzicht
Beste,Ik heb vernomen dat Kasteel Saffelaere in orde is, alleen soms wat te weinig of voldoende eten.Kasteel Sanderling, is wel indrukwekkend, zeer vriendelijk en professioneel.Het derde is me onbekend.
Beste,Wij hadden een afspraak voor Carelshof. Ter plekke was er niemand aanwezig en zijn we terug naar huis mogen gaan. Zeer onprofessioneel!! Hebben achteraf gehoord dat binnenkant gelijk is aan buitenkant = heeft dringend renovatie, laagje verf nodig.
Beste Griet,Wij hebben maar één van de drie bezocht, namelijk het Kasteel van Saffelaere. Onze keuze was onmiddellijk gemaakt: we geven daar ons trouwfeest.Vijf jaar geleden heeft mijn zus en haar man daar haar trouwfeest gegeven. Alles was dik in orde, zeer professioneel, heel lekker en voldoende eten, prachtig kasteel met romantische sfeer en gezellige tuin.Mijn partner en ik wisten daar ter plaatse al dat we het Kasteel gingen boeken. De verwelkoming en uitleg waren heel professioneel.Ik ben heel zeker dat ons feest daar perfect in orde zal zijn. Ik kan je dus Saffelaere zeker aanraden.Moest je meer informatie willen, plaats hier maar een berichtje en ik bezorg je mijn ervaringen.Groetjes en succes met het maken van de keuze!Nele.
Hey,Wij zijn de 3 gaan bekijken.Kasteel Carelshof had voor ons direct afgedaan. De wegwijzer aan het Kasteel zelf hing vol met mos en alles leek er nogal verwilderd en niet echt onderhouden (zoals hieronder reeds gezegd door Kristel). Ook de zaal was niet ideaal (in U-vorm).We hebben lang getwijfeld tussen Kasteel van Saffelaere en Kasteel Sanderling (en Salons Roskam). In mei heb ik hier dan ervaringen gevraagd i.v.m. die 3. Misschien eens handig om na te lezen.In beide kastelen was de ontvangst heel goed.In het Kasteel van Saffelaere (waarvan we de verantwoordelijke kennen, dat bleek toen we daar aankwamen) kreeg je enkele hapjes om te proeven en een drankje. De feestzaal gaf me direct een goed gevoel. Warme inrichting, soort van huiselijke sfeer, vriendelijke mensen, lekkere hapjes,...In de prijs zitten al bloemen, enkele menukaartjes, een bedankje voor de gasten. Voor de rest is de prijs ongeveer dezelfde als het Kasteel van Saffelaere.In het Kasteel van Saffelaere ook een warme ontvangst met een drankje. Ook die zaal gaf me een goed gevoel (nog iets meer dan Sanderling).Uiteindelijk hebben we gekozen voor Saffelaere, omdat je daar meer het kasteelgevoel hebt en dat ontbreekt een beetje bij Sanderling. Maar ook het gevoel dat ik had bij de zaal was doorslaggevend. Dus als je twijfelt, zeker de zaal gaan bekijken en zien waar je het beste gevoel bij hebt (wij hebben zelfs 12 zalen gedaan).We zijn in't Kasteel van Saffelaere gaan eten en dat was heel lekker en tof gepresenteerd. Ik heb wel al gehoord dat ze op trouwfeesten weinig eten geven, maar anderen zeggen dan weer van niet. Als we zijn gaan eten hadden we voldoende, maar dat was geen feest hé, dat was gewoon in't restaurant.De uitbater is altijd supervriendelijk en mag je altijd bellen. Zo heb ik hem gebeld voor tips voor dj en toen gaf hij me ook tips voor ceremoniemeester en cameraman. Hij is steeds even vriendelijk en je mag echt voor alles bellen. Zeker een aanrader!!!Ons trouwfeest is pas volgend jaar dus zal ik je niet kunnen zeggen hoe het geweest is, maar ik heb een dvd gezien van een trouwfeest daar en dat zag er in orde uit.Groetjes, SissiP.s. Laat je weten wat het geworden is?
Hey,Foutje in mijn vorig bericht.Het eerste kasteel waar ik het over heb is het Kasteel Sanderling(waar je hapjes kreeg)en niet Saffelaere.Ik zit blijkbaar al met mijn hoofd bij het Kasteel van Saffelaere.Groetjes, Sissi