Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grrr

  6-4-2012 12:28:57
Hey bruidjes,
toch even mijn ongenoegen uiten!

Onze trouw komt dicher en dichter en de bevestigen van de mensen die komen lopen ook stilaan binnen.

Nu krijg ik van mijn eigen nicht de reactie dat ze niet komt omdat ze het niet de moeite vind om verlof te nemen!!

Vorig jaar in mei hebben wij save the date kaartjes gestuurd zodat de mensen toch wel al op tijd wisten dat we gingen trouwen. Toen was het geen enkel probleem en nu ineens wel! Het maakt mij zo verdrietig en kwaad...

daarbovenop is het mijn enige nicht langs beide kanten!

pfff,de laatste tijd alleen maar tegenslagen gehad en soms dan denk ik echt dat het beter is om alles te annuleren :(

Debbie
8-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1785


Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik6-4-2012 12:34:10

Hey Debbie,

Ik denk dat je je daar gewoon zal moeten overzetten, het is niet leuk, daar volg ik je helemaal in. MAAR, ik moet zeggen wij hebben ook al voor elk huwelijk vrij moeten nemen, vervanging moeten zoeken (wij hebben een horecazaak) en ik moet zeggen, wij hebben dat NOOIT tegen onze zin gedaan. Het feit dat je haar uitnodigt, zegt volgens mij al genoeg, je wil haar erbij en je hebt dat laten zien. Nu is het aan haar om moeite te doen voor jou. Als dat teveel gevraagd is, tja...


Hou in elk geval de moed erin, de mensen die er voor je zijn, die zullen er ook deze dag bij zijn en dat is waar je naar moet kijken!!

GRoetjes,

Liesbeth




Elke
13-7-2012
 Meld misbruik6-4-2012 12:41:20

Dag Debbie

Ik begrijp dat het je verdrietig maakt, ik zou zoiets ook ronduit kwetsend vinden.
Als zij je huwelijk niet de moeite vindt om verlof te nemen, dan zegt dat eigenlijk wel genoeg. Het zou moeten een eer zijn voor haar dat ze uitgenodigd is op je huwelijk. Als zij dan zelf zegt dat ze het de moeite niet vindt, dan is het ook niet de moeite om zo iemand uit te nodigen. Het klinkt misschien cru, maar wat zij zegt, is dat ook.
Trek het je niet aan, er zullen nog genoeg mensen zijn die met veel plezier jouw huwelijksfeest zullen bijwonen!



tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 12:59:43

dat van dat annuleren heb ik ook al dikwijls gedacht als het tegen zit
gewoon het gedacht van wat doe ik mezelf aan .
Maar ik wil dus echt wel getrouwd zijn met mijn ventje en laat dit door niemand afpakken( das de mantra die ik al dikwijls heb gebruikt) !
ik denk ook dat het bij zulke feesten is dat je teleur gesteld wordt in mensen en het ware gelaat van sommigen ziet . Ik heb dit meegemaakt met de geboorte van mijn zoontje . Ik kon bijna door de grond zakken dat 75% van het bezoek van mijn ventje zijn kant was . Van een heel deel van mijn familie geen bezoek zelfs geen kaartje had (over een kadoo niet te spreken maar das minst belangrijke het kwetst gewoon) en dat is na een bevalling nog een bittere pil want ik was vrij emotioneel en haatte het om in het ziekenhuis te zijn (een beetje babyblues) 1 van mijn tantes was bij papa int salon (om de hoek vant ziekenhuis) en vond het de moeite niet om eens binnen te springen.
papa was ook razend temeer 3 maanden te voor haar dochter was bevallen en papa wel een bezoekje en mooi kadoo heeft gegeven
Nu zijn diegene die mij en me zoontje niet waard vonden niet uitgenodigd op mijn huwelijk . Ze moeten maar eens durven commentaar hebben het zal hun beste dag zijn
ook collega's van die gene dat je iets verwacht ( geboorte kaartje verzonden)niets , en dan uit onverwachte hoek (geen kaartje) bezoek en groot cadeau das zijn dus mensen die je echt appreciëren en die je moet koesteren
dus denk enkel aan je verbinding met je verloofde . je word dan weer helemaal blij vanbinnen



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik6-4-2012 14:01:43

Beste debbie,
Probeer je er zeker iet druk in te maken. Ik begrijp jou volledig. Wij hebben meer dan een jaar op voorhand ook save the dates gestuurd ik kreeg van 1 van mijn nonkels de reactie. Ik ga dan waarschijnlijk geen verlof kunnen nemen want dat is een hele drukke periode op mijn werk (gewoon bij een baas in de horeca). komaan, een jaar op voorhand????
Met als gevolg dat hij voor mij geen verlof meer hoeft te nemen. We hebben hem zelfs geen uitnodiging gestuurd. Opgelost!
Nu hoor ik van een andere nonkel dat hij dan op vakantie gaat. Hij vertrekt vlak voor ons huwelijk. Pff, en dat kan geen 2 dagen opgeschoven worden.

Dit enkel om je te laten weten dat je je er niet druk in moet maken. Deze mensen zijn het niet waard! Geniet van al die mensen die speciaal voor jou en je ventje WEL tijd vrijmaken en probeer die andere gewoon even te vergeten!

In elk geval heel veel succes! en genieten van iedereen die er wel is!!!
Groetjes, Vicky



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik6-4-2012 14:04:31

Zeker niet annuleren....

Het gaat over de verbintenis van jullie liefde... iets heel heel mooi waar samen met andere wordt op gedronken en eventueel een beetje gegeten....

Dus als er mensen zijn die hiervoor geen tijd willen of kunnen vrij maken, die hebben ongelijk... en mag je niet verbitterd om zijn....

Mensen die moeite doen om er tevens toch te geraken, als is het maar om even gedag te zeggen moet je des te meer van genieten!

Veel Liefs Ellen

Het gaat niet om de hoeveelheid mensen die komt, maar om hun oprechte medeleven en liefde....



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik6-4-2012 14:12:14

Dag Debbie,

Ik kan me je kwaadheid en teleurstelling zeer goed inbeelden, een week geleden heb ik hier een gelijkaardig bericht gepost in verband met mijn beste kameraad. Ondertussen zijn de traantjes gedroogd en redeneer ik: hij komt niet, dat is zijn gemis, niet het mijne. Ik ga er mijn dag niet door laten verpesten en er zelfs niet aan dénken.
Er zijn mensen genoeg die niets liever willen dan bij jullie huwelijk aanwezig te zijn, en vaak komt de meeste interesse nog uit hoeken van waaruit je het niet direct verwacht!

Het voornaamste is dat JULLIE op 08/06 officieel voor elkaar kiezen en jullie liefde vieren!

Laat het even bezinken en dan hup, verder doen met voorbereiden en genieten!

Liefs,

Lindsy



Sook
15-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 16:04:05

Goh, ik zou proberen om je dit niet te veel aan te trekken.

Maak er gewoon een supertof feest van, de afwezigen hebben ongelijk!



Eva
23-3-2012
 Meld misbruik6-4-2012 18:45:57

Dat heb ik ook vaak gedacht; had hij me maar nooit gevraagd!!! :P Trek het je niet aan, als ze niet komt dan is dat dikke pech voor haar, om welke reden dan ook. Geniet ervan met de mensen die er wel bij willen zijn!




Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 18:56:08

Hier nog erger.. de grootvader van mijn vriend vertelde gisteren doodleuk dat hij op verlof is als wij trouwen. Hij was het "vergeten" toen hij boekte. Hebben maanden geleden ook al save-the-date kaartjes verstuurd maar ja..

Heel erg, maar probeer het me zo weinig mogelijk aan te trekken...



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:25:22

Hey allemaal,

jullie reacties hebben mij heel veel goed gedaan! dikke merci!!

het is inderdaad mijn dag en ik moet zien dat ik gelukkig en blij ben...

En zoals enkele onder jullie al zeggen: zij mist al the fun eh...

het zal wel nog ffkes moeilijk zijn de dag zelf denk ik ma bon da zien we dan weer wel.

Ik ga er gewoon voor zorge dat mijn ventje en ik supergelukkig blijven zoals we nu bezig zijn!

groetjes!



Britt
23-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 11:22:10

Hey Debbie ,
laat het zeker niet aan je hart komen.
Ik heb enkele weken zware ruzie gemaakt met mijn getuige.
Mijn hubby to be heeft effe zen hart laten spreken tegen men getuige en er is ruzie van gekome. Hij wou enkel maar goed doen voor mij (ik maak mij al enkele maanden druk in haar) Nu zegt zij dat ze mijn getuige niet wil zijn zolang mijn vriend geen sorry komt zeggen. Ik ben ook meter van haar dochter en dat ontneemt ze me niet heft ze gezegd. Maar wil geen getuige zijn en niet naar het feest komen. Tot men vriend srry heeft gezegd.

aahja het is wat een trouw organiseren.
Probeer je tijd in de mensen te steken die het waard zijn!!
groetjes




Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 14:53:53

Ohhh Debbie,
ik zie net dat we dezelfde trouwdatum hebben!
Tot hiertoe heeft er bij ons nog niemand afgebeld maar ook nog niet alle uitnodigingen zijn de deur al uit...
Hoe vlotten de voorbereidingen voor de rest? Moet er nog veel gebeuren bij jullie? Het is altijd fijn om te weten hoe ver een ander al staat met de voorbereidingen, dan weet ik of ik een beetje op schema zit. ;-)
Grtjes



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 21:47:12

Hey Kelly,

bij ons is het volgende al ok:
mijn kleed
mijn ventje zijn kostuum
kleren van de bruidskindjes
de feestzaal
de ringen
het vervoer
de cadeautjes voor de gasten
het boeket
mijn kapsel is al gekozen
mijn make up is al gekozen
de uitnodigingen zijn de deur uit

da zal het zo wel zijn denk ik :-)

en bij ullie vlotten de voorbereidingen een beetje?




Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 15:00:15

Hoi Debbie,
Wij zitten ongeveer even ver, enkel mijn kapsel en make-up moeten nog worden gekozen... Ik heb de komende weken nog verschillende proefjes opstaan hiervoor.
Voor mijn kleedje moet ik eind april teruggaan en met het draaiboek ben ik nog volop bezig.
Grtjes



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 20:53:01

Hey Kelly,

het gaat super vooruit eh! vandaag nog exact 2 maanden... hehe als ik eraan denk dan krijg ik al rillingen...
nog veel succes en plezier in de voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...