Terug naar overzicht
Beste sarah ik kan u mischien helpen als u dat wilt mijn site is hier te zien onder videoreportages ik film in gans vlaanderen wat dacht je van een prijs die minder dan de helft is van 1500€ gratis demo's worden toegezonden bel me mvg filip.
Beste Sara,wij kennen iemand die zich bezig houdt met filmen. Hij is zéér goed en ook zéér betaalbaar qua prijs.Hij is van de omgeving Sint-Niklaas, dus dat is ook al goed.Zijn email-adres is : macrea@mac.comJe kan misschien is contact met hem opnemenGroetjes
Beste Sarah,Betaalbare Videoreportage?Kijk eens naar www.Videomanie.be Beste Groeten en veel succes!Anton
Dag Sarah,mijn vader doet ook al wel eens videoreportages. Hij filmt en verwerkt het tot een mooi geheel (met mooie effecten, eventueel een verassingsfilm voor je ouders, foto's in verwerkt,...). Andere formules zijn ook mogelijk. Spijtig dat hij bij onzen trouw moeilijk kan filmen... 'k heb eens gevraagd hoeveel zo'n reportage kost bij hem. Zijn allerduurste reportage tot nu toe kostte minder dan 500 euro en dat was met een hele dag filmen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, en een 10tal dvd's voor familieleden of vrienden. Dus echt wel alles erop en eraan voor toch niet zo veel geld denk ik zo.Als je geïnteresseerd bent, stuur maar een mailtje naar:karen.van.elslander@telenet.begroetjes,en veel succes,karen