Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kent er iemand een betaalbare videograaf omgeving waasland

14-8-2006 16:57:17
Hoi bruidjes,

ik ben op zoek naar een betaalbare videograaf, ik vind sommige prijzen echt niet normaal.
1500 euro en meer, kan ik er echt niet aan geven.

Liefst omgeving waasland (ben van sint-niklaas)

alvast bedankt

Sarah
15 09 2007

Sarah
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 343

FILIP

Meld misbruik15-8-2006 9:49:55

Beste sarah ik kan u mischien helpen als u dat wilt mijn site is hier te zien onder videoreportages ik film in gans vlaanderen wat dacht je van een prijs die minder dan de helft is van 1500€ gratis demo's worden toegezonden bel me mvg filip.

Nathalie

Meld misbruik15-8-2006 15:09:16

Beste Sara,
wij kennen iemand die zich bezig houdt met filmen. Hij is zéér goed en ook zéér betaalbaar qua prijs.
Hij is van de omgeving Sint-Niklaas, dus dat is ook al goed.
Zijn email-adres is : macrea@mac.com
Je kan misschien is contact met hem opnemen
Groetjes

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik15-8-2006 21:29:30

Beste Sarah,

Betaalbare Videoreportage?
Kijk eens naar
www.Videomanie.be
Beste Groeten en veel succes!
Anton

karen
4-11-2006
 Meld misbruik16-8-2006 14:21:57

Dag Sarah,
mijn vader doet ook al wel eens videoreportages. Hij filmt en verwerkt het tot een mooi geheel (met mooie effecten, eventueel een verassingsfilm voor je ouders, foto's in verwerkt,...). Andere formules zijn ook mogelijk. Spijtig dat hij bij onzen trouw moeilijk kan filmen...
'k heb eens gevraagd hoeveel zo'n reportage kost bij hem. Zijn allerduurste reportage tot nu toe kostte minder dan 500 euro en dat was met een hele dag filmen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, en een 10tal dvd's voor familieleden of vrienden. Dus echt wel alles erop en eraan voor toch niet zo veel geld denk ik zo.
Als je geïnteresseerd bent, stuur maar een mailtje naar:
karen.van.elslander@telenet.be
groetjes,
en veel succes,
karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...