Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Deinze/Gent/Lochristi

  5-4-2012 14:24:06
Dag iedereen, wij trouwen volgend jaar mei/juni 2013 naargelang de beschikbaarheid van een zaal. We zoeken een zaal in de buurt van Deinze/ Gent/ Lochtisti. We hebben al verschillende zalen bezocht maar kunnen niet echt de knoop doorhakken!
De zalen die we al bezocht hebben zijn:
* Roskam, Merelbeke: wel een mooie zaal maar vond het spijtig dat het restaurant open was
* Kasteel van Zwijnaarde: héél mooie zaal om te eten maar spijtig dat de dansvloer in een ander gedeelte is
* D'Hulhaege, Deinze: héél vriendelijke mensen, goede ontvangst, goede prijs & reputaie MAAR er ligt tapijt en dat vind ik toch een afknapper.
* kasteel Van Saffelaere: héééél mooi maar langs de dure kant
* Salons Valkebulcke: mooie locatie maar de ontvangst viel tegen !
* Lozen Boer: mooi maar duur
* Ten Dauwe: kleine parking en een beetje te ver..

Ik ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen !!!!
Alvast bedankt!!

valerie
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 29 | Gelezen: 4661


shalane
21-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 14:33:38

hey valerie,

Wij trouwen in juni 2013. We hebben voor onze trouw 3 feestzalen bezocht.

- lozen boer: heel mooi maar vonden dit beetje te stijf voor ons, er was weinig eigen inbreng mogelijk
-Domein 't meersdael in moerbeke: heel mooie locatie en een groot domein (ook goedkoopste van de 3)
-kasteel van Saffelaere: heel mooi en werden super goed ontvangen. Deze zaal is het dan ook geworden!

Hoe ver sta je al met de voorbereidingen?



Alisa

 Meld misbruik5-4-2012 14:42:44

Wij zijn een aantal weken geleden naar een feest geweest in Hof Ten Bosse in Destelbergen. De zaal was zeer mooi ingericht en heel vriendelijke personeel, Ze waren een nieuw terras aan het aanleggen. Dus hoogwaarschijnlijk zal dat nu bijna af zijn. Ook eens de moeite om te gaan kijken ! :)



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 14:43:25

Hey Valerie,

Domein Meersdael is inderdaad prachtig, en qua budget héél goed
Wij kregen wel als opmerking dat indien je op een zaterdag wil trouwen, een minimumbudget van 10000 euro voor het feest vereist is.

Kasteel van Saffelaere zelf al naar een trouw geweest, heel goed verzorgd en prachtige locatie.

Lozen boer is inderdaad langs de dure kant!

@ Shalane: was jij niet de getuige op mijn nicht Jennifer haar trouw in juni vorig jaar? :p



sanne
25-8-2012
 Meld misbruik5-4-2012 14:45:26

Ja Shalane was de getuige op Jennifer haar trouw :-)
Ik was daar ook
wat een kleine wereld toch :-)



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 14:46:42

Haha echt! My god ja :-)
best wel grappig!
Jouw trouw Sanne komt wel wat dichter hé ;-)



valerie
1-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 14:57:10

@ Shalane, mijn voorkeur gaat eerlijk gezegd ook uit naar het kasteel van saffelaere, echt een sprookje....
Volgende week ga ik al eens gaan kijken voor een trouwkleed bij Elena in Deinze maar ze zei dat ik eigenlijk nog tot de nieuwe collectie kan wachten (die komt in september uit) maar ja... 'k wou toch al een kijkje gaan nemen. voor de rest eigenlijk nog niets geregeld.... we hebben nog tijd genoeg zekers????



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 14:57:30

Hey,
Wij hebben gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke. Iets verder dan Roskam.
We hebben er zelf nog nooit een feest meegemaakt, maar wel al veel goede commentaren van gehoord en ze zijn echt heel vriendelijk en je hebt veel inbreng.

Hof Ten Bosse hebben we ook bezocht, maar vonden wij iets te stijf en als de receptie buiten niet kan doorgaan, sta je tussen de gedekte tafels.

Groetjes Anneken



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik5-4-2012 15:02:06

Hey Valerie,

Wij hebben volgende zalen bezocht :
- D'hulhaege : Net zoals jij vond ik het interieur niet zo mooi.
- Ten Dauwe : Hier een goed gevoel en valt mee van prijs vergeleken met andere maar vond de zaal en tuin iets minder.
- Roskamp : super lekker eten (reeds een feest mogen meemaken in die zaal) en ik vond het ook een hele mooie zaal.

We hebben uiteindelijk voor Valckenbulcke gekozen omdat ik volledig weg was van de zaal en tuin. De ontvangst misschien iets minder maar ik heb me daar eigenlijk niet aan gestoord.

Groetjes



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik5-4-2012 15:06:52

Ik lees juist dat je volgende week al een afspraak hebt bij Elena. Wou daar ook langsgaan maar omdat ze (aan de telefoon) zei dat ik kon wachten tot de nieuwe collectie heb ik nog geen afspraak gemaakt. Zal misschien toch eens langsgaan in Juni.
Als ik jou was, zou ik toch ook al beginnen uitkijken naar een fotograaf en eventueel vervoer. Die dingen liggen nogal lang op voorhand vast..



Severine
26-5-2012
 Meld misbruik5-4-2012 15:45:24

hey,

Wij zijn ook naar kasteel van zwijnaarde geweest en idd de dansvloer apart is een afknapper. D'hulhaege is supermooi maar was voor ons niet meer vrij. Wij trouwen uiteindelijk in Kasteel Sanderling in De Pinte: supermooie zaal, er is een tuin, de ontvangst is supervriendelijk een echte aanrader dus, ik was ook op slag verliefd op de locatie!!!



shalane
21-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 17:00:09

ja inderdaad dat ben ik! Ik wist niet dat jennifer haar nicht ging trouwen maar van Sanne was ik al lang op de hoogte :) Voor bruidjes in spé is dit wel de ideale website en is de wereld inderdaad heel klein!

Als jullie beslissen om voor Kasteel van Saffelaere te kiezen laat het me zeker eens weten! Aangezien jullie dan enkel dagen/ weken voor ons trouwen...




Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 17:05:53

Hey ja inderdaad! Heb al heel veel tips en ervaringen van deze website gehaald.
En originele ideetjes circuleren hier ook veel! :-)

Wij hebben gekozen voor het Keysershof in Sinaai. Zaterdag gaan tekenen en voorschot betalen, megaspannend!
Het ligt aan de Moervaart, je kan met een boot toekomen en er ook foto's mee laten nemen. We hebben gekozen voor een all in menu, waar er 's nachts nog eens sandwichen en frietjes in een puntzakje zitten inbegrepen :-) aankleding en huur van installaties zitten er ook inbegrepen.

Wat ligt er bij jullie allemaal al vast, kunnen wat ervaringen delen ;-)

Groetjes*



inge
15-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 17:16:08

Wij zijn ook naar d' hullaeghe gaan kijken. Ik denk dat het eten "af" is. Maar hebben er niet voor gekozen omwille van de zaal. Teveel pilaren vond ik. Na vele zalen te hebben bezocht, zijn we bezweken voor de spiegelzaal in salons mantovani.



Eva
23-3-2012
 Meld misbruik5-4-2012 17:25:37

Onze babyborrel en ons trouwfeest waren in feestzaal De Lage Vuurse in Gent. We zijn er alleen maar tevreden van en ook het prijskaartje op het einde viel echt goed mee.




shalane
21-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 17:38:35

Vicky,

Ik heb je een persoonlijkberichtje gestuurd. Het is verzonden maar moet nog worden goedgekeurd. Zo schrijven we andere mensen hun postjes niet helemaal vol!!



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 17:48:10

Ja heb het gezien en geantwoord wacht nog op goedkeuring!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 18:06:35

Hey,
Vergeten... Tybeert in Lokeren hebben we ook bezocht en was zeker voor ons ook een grote kanshebber, maar het was te ver.
Ze hebben wel een terras dat overdekt kan worden. Groot voordeel!

Groetjes



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-4-2012 18:18:25

Wij vonden tybeert ook heel knap, maar gaf mij ergens zo het gevoel van op een kleine ruimte te zijn.. Vooral in de tuin.. Groetjes



benita
8-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 19:08:00

Hoi, ons trouwfeest zal in het Park van Beervelde zijn.




Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 19:22:43

Wij houden ons feest ook in den Tybeert :)



debbie
5-5-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:37:29

Wij houden ons trouwfeest in den Breughel in Beervelde, dicht bij autostrade!!



Karen
16-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:37:32

Hey,

Wij houden ons feest in de Lozen Boer. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden over de samenwerking met Hélène. Onze vrijzinnige plechtigheid zal ook plaatsvinden in de Lozen Boer.
groetjes,
Karen



Kirsten
22-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 16:35:30

Niet ver van de Lozen Boer ligt ook nog De Renard. Voor deze zaal hebben wij gekozen. Niet goedkoop maar wel heel verzorgd, mooie setting en lekker eten! Er is ook ruimte voor onze vrijzinnige viering, dus dat was voor ons doorslaggevend.
Veel succes met je zoektocht!

Kirsten



valerie
1-6-2013
 Meld misbruik7-4-2012 20:07:48

@iedereen, bedankt voor de vele reacties. Nu is het nog kiezen tussen D'Hulhaege en Kasteel van Saffelaere. Echt niet gemakkelijk....
Morgen MOET de beslissing vallen....



Chris
26-10-2013
 Meld misbruik4-9-2012 12:17:32

Bij ons gaat het ook nog tussen deze twee zalen... De zaal van Saffelaere vinden we prachtig! Maar D'Hulhaeghe is goedkoper...
Wat is het bij jullie geworden?



valerie
1-6-2013
 Meld misbruik4-9-2012 13:48:30

Dag Chris, bij ons is het D'Hulhaege geworden. Prijs/kwaliteit heeft het bij ons gedaan. Ook hebben we van sommige vernomen dat het eten hééél lekker is. En we vonden het contact véél beter. We hebben de zaal genomen waar we ons het best bij voelde en we wonen in regio Deinze en vermits we 2 kindjes hebben, is het ook wel gemakkelijk om niet te ver te zijn.



Leila
21-9-2013
 Meld misbruik4-12-2012 17:31:48

bij ons ook d'hullaeghe,
hoe zien jullie de versiering van de zaal ? Tips ?



Chris
26-10-2013
 Meld misbruik4-12-2012 22:44:08

Ik heb begrepen dat er bloemstukjes inbegrepen zitten in de prijs... ik zou eigenlijk niet weten wat er nog van versiering moet zijn dat niet sowieso gedaan wordt door de zaal



valerie
1-6-2013
 Meld misbruik5-12-2012 9:11:02

@Leila : bij ons moet er niet te veel versiering zijn, we vinden eenvoud héél mooi...
@Chris: je hebt gelijk, er zijn bloemstukjes in de prijs inbegrepen... één maand voor het feest moeten we naar daar gaan en we zien wel...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info