Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog maar 15 dagen !!!

  5-4-2012 7:33:36
pffff, nog maar 15 dagen op de teller!!!
Wat gaat het snel.

Tot mijn grote verbazing heb ik nog geen zenuwen! maar echt niks....
Mijn "to do" lijstje wordt ook steeds korter en korter :-)

Zaterdag is mijn vrijgezellen, de week erop mijn verjaardag, en de week daarop onze trouw! :-)
Tzal snel daar zijn!

nu alleen nog hopen dat het weer dan wat beter gaan zijn.

Ik kijk dagelijks op dit forum en heb hier heeeeeeel veel dingen van "gebruikt", zoals fotograaf, videograaf, openingsdans,schoenen, loper, en zoveel meer!

dus bedankt daarvoor! :-))))

Groetjes,

Sofie

sofie
21-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1097


Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 7:44:42

Hey Sofie , Hier nog 21 dagen op de teller. En ook nog veel drukke dagen die er aan komen. Dit weekend Pasen , wordt mijn zoontje 1 jaar , en paasbrunch met familie. Weekend daarop verjaard mijn schatje :) En het weekend daarop is onze vrijgezellen En dan is het al onze trouwdatum :) Wat gaat het snel. Hier al wel volop zenuwen :) stresskip eigenlijk haha Nog veel aftel plezier en alvast een gelukkige verjaardag! Groeten Charlotte



Laura
28-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 8:08:37

hier nog 22 dagen en al volop stress :) t gaan nog drukke weekjes worden denk ik





Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 8:31:37

Hier ook nog maar 15 dagen. Ik voel zo lichtjes de stress opkomen. Ben deze week de hele tijd van wacht en kan dus niet veel doen en dat irriteert mij toch wel een beetje, maar de weken erna heb ik af en toe een verlofdagje, dus dat maakt ook al veel goed.



Julie
21-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:15:37

Hoi bruidjes van 21 April !!

Nu komt het echt dichterbij hé?
Ik volg het weerbericht op de voet, hopelijk wordt het toch een zonnige dag; alhoewel de meeste dingen gewoon binnen zijn.
Veel stress heb ik (nog) niet, alle voorbereidingen zijn gedaan.
't Is nu gewoon afwachten, spannend é ?

Veel plezier iedereen!
Julie



Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 21:42:40

héhé ik trouw op 20 april...1 dagje ervoor.
Ik heb al mijn vrijgezellen gehad nu zaterdag geleden.

Nu nog geen stress, maar wat niet is, kan ng komen :-)
We zijn nu volop aan het aftellen.

iedereen veeeeeeeeeeeeel succes en Enjoy!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...