Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs ballonnen

  4-4-2012 22:11:35
Hallo,
als bedankje aan de kerk voor de kindjes wilde ik graag een met helium gevulde ballon geven met daaraan een zakje snoep. Alle kindjes bij ons zijn relatief jong en dat leek me wel een vrolijke boel voor de foto's. Ik ging vandaag eens ergens prijs vragen en voor de ballonnen alleen kwam het voor de standaardmaat al op 3 euro per stuk. Is dit de normale prijs? Want vind dit nu wel aan de hoge kant.
Gr,
Iris

iris
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1369


Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik5-4-2012 1:39:07

Leuk idee, misschien kopiëren we dit wel:) Maar die prijs lijkt me inderdaad wel erg hoog!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik5-4-2012 8:02:45

Tof idee, wel oppassen dat ze die ballon dan niet laten vliegen, met hun snoep eraan...



Laura
28-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 8:13:40

dat is idd wel veel.ik ben ook ergens prijs gaan vragen, voor witte , glazende ballonnen gevuld met helium en aan een touwtje betaal ik 1,65 per ballon. Niet heel goedkoop, maar cava wel vind ik...



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:27:26

Wij gaan ook ballonnen voorzien maar dan om aan iedereen uit te delen bij het buitenkomen. We hadden daarvoor ook prijs gevraagd en dit kwam op 1.5 euro per stuk. We hebben het nu uitgerekend en het komt goedkoper uit als we ze zelf maken. Gewoon ballonnen kopen, heliumtank en draar. De avond ervoor komen een paar vriendinnen helpen en dan is dit op een uurtje gemaakt.

Groetjes Anneken



iris
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 11:13:04

Mmmh, je kunt die idd wel zelf maken, maar een gewone maat ballon blijft maar een dagje 'omhoog' en zou het jammer vinden, moest de helft dan al slap hangen.

@Inge: ik zou het zakje groot en zwaar genoeg maken dat de ballon niet kan gaan vliegen

Zo rond een 1,5 à 1,65 vind ik al veel redelijker. Ik zal hier nog eens wat rondbellen se.

Bedankt



wouter

 Meld misbruik6-4-2012 13:18:32

Bij www.ballonatelier.be (Turnhout) betaal je nu nog 1,5€ per stuk 27cm. vanaf 10 stuks glanzende ballons, klaargemaakt met lint, (zweven halve dag) zweefduurbehandeling op aanvraag gratis inbegrepen, de ballons zweven dan enkele dagen.
2 tips voor doe het zelvers:

-Met huurflessen vanaf 100 ballons kan je dit zelf goedkoper doen, (echter niet met heliumkits, dit kost meer), Maar als je een fles huurt voor minstens 100 ballons. Heb je tijd of iemand om dit de dag zelf op te blazen? Een dag van te voren kan hier niet.

-Een ballon-heliumkit is misleidend. hoewel de verpakkking 30 ballons zegt, kan je er maar de goed de helft mee opblazen .(Neem er even een meetlat bij, en kijk hoe klein 23 cm is) dit 23cm formaat kan nauwelijks gewicht dragen en de stopt na enkele uren met zweven indien er een touwtje aanhangt. Deze prijs is exclusief ballons en lint/touwtje, en komt dus duurder uit dan ballons in de winkel.



wouter

 Meld misbruik6-4-2012 13:22:13

Ter aanvulling...heb éénmaal een heliumkit gebruikt voor het opblazen van ballons op vol formaat , ik kreeg er exact 16 uit (ipv 30), dus bijna 2 euro per ballon (lint en ballon niet inbegrepen)
maar iedereen is vrij om het eens te proberen hè



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 15:22:14

Dom vraagje misschien, maar hoe neem je al die ballonnen mee? Bij ons zou dat toch rond de 50 stuks zijn...



Sook
15-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 16:14:07

Wij betalen 146,20 euro voor 50 gewone ballonnen en 2 grote ballonnen.

@ Allessia: Je kan vragen om de ballonnen te laten leveren, de meeste firma's bieden dit wel aan. Bij ons worden ze geleverd in 2 trossen van 25 stuks met gewicht (Dit kwam op 25 euro aan transportkosten).



iris
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:12:25

dag iedereen,
vandaag eens even naar de snoeperie gebeld hier in de buurt en bij hen komt een gewone standaardballon op 1,10 euro. Snoepzakjes kan je er al aan toevoegen vanaf 1,00. Zal er een van de dagen eens binnespringen om eens in het echt te bekijken hoe alles er in realiteit uitziet. Maar ik zou daar in ieder geval ruim gesteld moeten raken ivm de 3,00 euro per ballon alleen die ik in een andere winkel in brasschaat kreeg.

Wat vervoer betreft; ofwel vraag ik prijs om te leveren, ofwel vraag ik aan mijn nichtje (zij rijdt met een citroen berlingo) om de ballonnen op te pikken. De winkel is niet ver van de kerk. Bij ons zouden het ook een 70-tal ballonnen zijn.

Gr,
Iris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...