Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht naar rode loper...

  4-4-2012 21:21:36
Lieve bruidjes!
We zijn nog opzoek naar een rode loper van 8 op 2 meter om op de oprit van mijn ouders te leggen. We hebben eens geinformeerd bij de ceremoniemeester maar daar kost het al snel €75, wat ik persoonlijk wel wat veel vind, het is tenslotte gewoon omdat het mooi op de foto's staat :)

Iemand tips?

Liefs*

Jamie
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1316


Rach
8-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:28:14

ga eens bij home market ofzo, voor een stuk rode tapis plein... Ga ik allesinds doen!



valerie

 Meld misbruik4-4-2012 21:29:12

ik zou eens contact opnemen met de mensen van www.befree2enjoy.be ik weet niet zeker als zij dat verhuren maar heb al verschillende feesten meegemaakt waar zij voor de aankleding zorgen en dat was toch elke keer dik in orde.

Groetjes en succes met jullie mooie dag



Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:34:49

Oooh :) Home Market is een super idee! Zullen we zeker eens doen! Merci voor de tip!



Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:48:04

kijk is bij www.lopersonline.com
daar hebben wij de onze besteld, speciale kleuren, en was snel, proper en verzorgd geleverd.





sofie
21-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 7:23:27

ik ben bij carpet right geweest voor een witte loper. Heb wat rond gezocht en zij geven de beste prijs ( heb wel 60 m nodig).
Heb home market ook gebeld, maar die hebben blijkbaar geen witte loper.
Een rode waarschijnlijk wel, maar om zeker te zijn, misschien toch even bellen.

Groetjes,

Sofie



Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik5-4-2012 18:40:24

Bruidjes, bedankt voor de leuke tips!
We hebben ondertussen een loper gevonden :), via via hebben we er eentje kunnen bemachtigen, hoera :)!
Liefs*


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...