Terug naar overzicht
Wij gaan waarschijnlijk eens gaan kijken bij De Baerdemaeker in Eeklo.Heel schappelijk naar prijs (volgens de website toch). Collega van bij mij op het werk haar broer doet dat, en zij heeft er zelf nog in gewerkt.http://www.debaerdemaeker.info/prijslijst-huurkleding-huurkledij-trouwpak-trouwkostuum-suitekleding-suitekledij-avondkleding-avondkledij-stadskleding-stadskledij-galakleding-galakledij-smoking-verhuur.htm Groetjes,Kiki
wij gaan vrijdag eens kijken bij deceremonie in antwerpen, mijn vriend heeft daar een smoking gehoord en we hebben toen over de trouw gesproken en ze hebben echt een visie op dingen. dus dat vind ik wel positiefmijn pa huurt altijd bij ceremonie ducheyne in antwerpen, ook heel tevreden van
bij ons gaat de suite waarschijnlijk huren bij Style Tailors. Ze hebben een vestiging in Mechelen maar ook in Aalst geloof ik.
wij zijn bij De Prijcker in nieuwkerken-waas geweest.Huur per kostuum was bij ons 90euro en het hemd moest aangekocht worden en dat was 55euro (indien je wil dat ze allemaal hetzelfde hemd dragen, dit was geen verplichting in de winkel)groetjes
Bij ons heeft de suite hun kostuum gehuurd bij Kleding De Waele in Sint-Niklaas. Wij hadden gekozen voor een smoking met das en gilet. Ik geloof dat we 85 of 90€ per kostuum hebben betaald. Het hemd moet je kopen (of één dat je al hebt). Wij zijn 1 oktober 2011 gehuwd en hebben vorig jaar ongeveer deze periode ook de kostuums besteld. Ons zeiden ze om zo'n 6 maanden vooraf te bestellen. Je bent dus goed op tijd. Wij zijn eerst bij Style Tailors in Aalst gaan kijken, maar waren niet zo tevreden. De service en kwaliteit van de kostuums bij De Waele waren volgens ons beter.Succes met de zoektocht!
Heyhey,Wij zijn ze vorig weekend gaan kiezen bij Labaere in Zottegem en betalen 75 eur per kostuum (2-delig) + das. Een hemd dient apart aangekocht te worden aan 55 eur per hemd, al kan je ook altijd eentje van thuis meebrengen :-). Maar wij wouden graag dat iedereen hetzelfde hemd had.Groetjes!Evelien
Hey, wij wilden eerst bij Style Tailors huren omdat mijn vriend daar zijn kostuum ging kopen, maar uiteindelijk toch beslist ergens anders te gaan. Zijn kostuum komt nu van bij De Vos in Lennik, en onze suite (4 mannen) zullen daar hun kostuum huren (70 euro tweedelig + 25 euro bijpassende das en daarbij ondervest, komt rond de 105 euro)www.devoskleding.be/ Groetjes!
Hey!Ik denk dat De Cock in Wolvertem (1861) ook verhuurt - heb ik gezien op de trouwbeurs en ik dacht vanaf 75€.groetjes!
Ook bij bruidskledij Conny kan je kostuums huren!Succes!
Wij zijn bij Style Tailors in Mechelen geweest. Afhankelijk wat je kiest, kan je al een kostuum huren vanaf 65 euro. Hemd is wel aan te kopen.Bij de Witte Duif in Leuven kan je ook terecht voor huurkostuums.Succes met de zoektocht!Sonja
Hey Lauren,Wij hebben onze kostuums voor de suite gehuurd bij De Waele in Sint-Niklaas.Kostuums kosten 65 euro + 20 euro reservatiekosten en waarborg per persoon. (maar die krijg je achteraf terug)Groetjes,Leen
Hey, Ook wij hebben onze kostuums gehuurd bij De Waele in Sint-niklaas. Broek, vest, ondervest, das en pochet kwamen samen op 90 €. Je moet inderdaad 20 € waarborg betalen en een hemd daar kopen kost 55 €. wel heel vlotte service!