Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip om zelf je kaars te personaliseren

  4-4-2012 13:19:03
Hallo iedereen,

Vandaag voor mij een spannende dag, ik mag straks mijn kleedje voor de 2de keer gaan passen en waarschijnlijk meenemen naar huis.

Maar ik wou jullie ook nog een tip geven om zelf een kaars te personaliseren door middel van een tissue of papieren zakdoekje en een haardroger.
Ik ga de tekst niet allemaal overtypen, de link is denk ik duidelijk genoeg
http://creamutskaartjes.blogspot.com/p/mijn-tutorials.html

nog een tip uit eigen ervaring: Wij hebben het gisteren ook zelf geprobeerd en na de 2de poging is het gelukt (haardroger stond nog niet op de warmste stand). Wel opletten dat je inderdaad niet te lang op dezelfde plaats blijft blazen aangezien de kaars lichtjes smelt. (Dit is wel de bedoeling om de tissue op de kaars niet te zien)

groetjes
Stephanie

Stephanie
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1757


Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 13:54:50

De mijne is gisteren grandioos mislukt... En nadien had ik hem zonder nadenken naast de oven gezet die aanstond... Maar fijn om te horen dat het toch kan lukken!



tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 0:22:02

ik doe het met tranferpapier toch ist gemakkelijker denk ik toch zeker als je een gekleurde kaars hebt maar niet te min een tip om te onthouden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...