Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank vraagjes

  13-8-2006 18:28:31
Hallo dames,

Ik trouw op 30 september en ben sinds deze week begonnen met zonnebank. Echter, het is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik heb geen flauw idee hoelang en hoeveel ik zal moeten gaan.

Bovendien heb ik al eens gehoord dat je witte vleugeltjes zou krijgen op je schouders - wat kan je doen om dat te voorkomen?

Groetjes,
Katrien

Katrien
30-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 839


Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik13-8-2006 19:00:23

Oei, ik schrok, dacht al dat ik een berichtje had gepost zonder dat ik het wist :-)))))

Waar trouw jij, Katrien? Ik kan natuurlijk niet komen kijken, want ik trouw ook op 30/9.

Ik heb altijd gehoord dat 2 tot 3 keer per week een mooi resultaat geeft. Hoe je die witte plekjes op je schouderbladen moet tegengaan, weet ik niet. Misschien is het wel aan te raden om soms eens met gestrekte armen naar achteren te gaan liggen, zodat je oksels niet spierwit blijven!

groetjes
Katrien
30/9/2006



Sabrina
12-8-2006
 Meld misbruik13-8-2006 19:45:33

Hey Katrien,

ik zou ook niet teveel gaan, zodat het ook niet té is (je moet ook niet veel bruinen zijn of je ventje é). Sommige (verouderde) zonnebanken hebben inderdaad het nadeel dat je witte vleugeltjes krijgt, maar misschien moet je dan eens op je buik liggen é.
groetjes,
Sabrina



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik14-8-2006 10:03:56

Hallo Katrien,

Ik ben een week of dire/vier geleden beginnen gaan. TWee à drie keer per week. Ik ben een moeilijke bruiner maar krijg al veel complimentjes over m'n kleur. Ik ga vandaag en woensdag nog en hoop vrijdag een mooi kleurtje te hebben - voor de grote dag.
Die kleur scheelt echt veel hoor! Je kleren - en dus ook je trouwkleed- staan veel beter als je wat bruin bent.
Wat die witte vleugeltjes betreft, geen idee... IK heb nog geen witte vlekken ontdekt maar zal het eens aan m'n toekomstige brage...
Succes de 30e september.

Groetjes,
Katrien
18/08/06



annelies
5-9-2006
 Meld misbruik14-8-2006 15:17:12

hai, Als je naar een zonnestudio gaat wordt er een huidtest gedaan om te kijken welke zonnebank het best bij jouw huidtype past en hoe lang je dan moet gaan. Om die witte plekken niet te krijgen moet je af en toe even gaan verliggen of op je buik gaan liggen. Ik ben ook begonnen, want ik trouw 5 september. De zonnestudio heeft een programma gemaakt met hoe vaak, onder welke bank, enz. Succes ermee en veel plezier op je grote dag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...