Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema tafels

  3-4-2012 13:36:18
Hallo

Wij zijn nog steeds op zoek naar een thema om onze tafels in te delen. Ik zou graag iets anders doen dan gewoon tafelnummers, maar wil het ook wat praktisch houden. Onze gasten hebben aan de feestzaal eerst nog ceremonie en receptie, dus als we ze een papiertje ofzo afgeven, is de helft het al kwijt tegen dat het eten begint denk ik.

Iemand nog goede ideeën? Mijn vriend en ik hebben niet echt gemeenschappelijke hobby's. we gaan wel twee dagen erna op huwelijksreis naar Thailand, maar denk dat de plaatsnamen wat te moeilijk gaan zijn voor de mensen om te onhouden

Al jullie suggesties zijn welkom!

Groetjes
Tina

Tina
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1469


Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik3-4-2012 13:50:26

Volg ik eventjes mee! :D



chary
10-11-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:01:08

Wij decoreren elke tafel met wat ballonnen in't midden waaraan een balletje m&m's hangt. Elke tafel heeft dan een verschillend kleurtje zowel van ballon als van m&m's. Bij het binnenkomen krijgt elke persoon dan een zelfde opgevuld balletje met m&m's, zodat ze aan het kleur kunnen zien aan welke tafel men moet zitten. We zetten geen naamkaartjes, zodat men wel weet aan welke tafel men moet zitten, maar men onderling zelf kan kiezen hoe en naast wie men zit. Zodat niemand miscontent is met zijn of haar plaats.

Een bevriend koppel had een wereldkaart aan de ingang gehangen met op bepaalde werelddelen namen van genodigden gespeld. Iedereen moest dan "zoeken" waar hij zat. Op elke tafel stond dan een kaartje met het werelddeel geprint, zodat je ook direct zag waar je moest gaan zitten.

Ik volg dit onderwerp nog even mee, wie weet dat we nog veranderen van gedacht als hier iets leuks opduikt



tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:15:52

paar vraagjes
heb je huwelijkskleuren ?
dingen die in jullie kleuren voorkomen bvb kleuren geel & blauw kun je tafels hebben met eend , blauwe vis, zonnebloem , de zee enz
gepassioneerd van jullie beroep?
kun je attributen van jullie beroep gebruiken zoals bij een verpleegster een tafel met een spuit , thermometer gemakkelijk te onthouden
hebben jullie een bepaald thema in jullie uitnodigingen ?
kun je dit verder uit werken bij mij is het zwaan en staat nog niet super vast maar bij ons zullen het ws origami zwaantjes zijn in verschillende kleuren of pluimpjes in verschillende kleuren
een speciale bloem in je bruidsboeket ?
kun je foto of tekening van die bloem maar iedere tafel heeft een andere bloem kleur kdenk wel dat ze een kleurtje kunnen onthouden moesten ze toch het kaartje verliezen

wat ik super vond en kdenk hier ooit in een verslagjes heb gezien (of andere site ik doe er zo veel ) is een button laten maken met het symbool of kleur van de tafel niemand kan het verliezen iedereen vormt een geheel (wat ook mooi is op foto) en ze hebben dan miss ook al een aandenken (te zien hoe creatief je aanpakt)
in de plaats van een gewone button kun je een genre corsage laten maken (of zelf met papieren -zijde bloemen--pluimen -kristalsteentjes)
naamkaartjes met verschillende omrandingen (zon van plakkers My name is ...kun je zelf ze der nog op letten zetten van waar ze je kennen) das al direct een goede gespreksopener .
banonnen iedere tafel een ballon (verschillende kleuren of in huwelijkskleuren maar dan met verschillende vormen van ballonnen ) iedere koppel 1 ballon rond de pols heb je al direct kleur en sfeer ( dient dan ook een beetje als decoratie ) op je ceremonie ook mooi voor de foto's en door rond de pols te doen kunnen e mensen gemakkelijk hapjes eten eenmaal aan tafel kunnen de mensen ze los doen heb je plafon deco van je zaal lekker romantisch
zo dat is het 1ste die me zowat opkomt



Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:52:01

wij hebben vliegtickets gemaakt. We gaan de steden/ landen waar we al geweest zijn en waar we binnekort ene gaan genomen op ons vliegticket. We moeten alleen is nadenken hoe we die steden / landen op tafel gaan zetten. Maar de mensen krijgen dus bij het binnenkomen een enveloppe en daar zit dan een vliegticket in (een koppel 1 enveloppe met 2 tickets) En als mn aan tafel mag gaan dan roept de zaalverantwoordelijke bv De vlucht naar de malediven vertrekt binnen 5 min.



Tina
25-8-2012
 Meld misbruik4-4-2012 10:59:38

hoi Tima

Wat je vraagjes betreft: we werken niet echt met een thema, en onze uitnodigingen zijn zwarte uitnodigingen met een soort grijze krul erop..
wat de jobs betreft: mijn vriend is politie inspecteur, maar als we bv handboeien gaan gebruiken ofzo, gaan de mensen misschien een verkeerd beeld krijgen
vond de kaartjes met "liefde is" ook wel mooi, omdat er ook een paar toepasselijke bijzitten, maar dit moeten de mensen dan ook weer de hele tijd bijhouden...

We gaan dus nog even moeten nadenken, gelukkig hebben we wel nog eventjes



Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik4-4-2012 19:16:51

Wij zetten op elke tafel een snoeppot (nog leuk voor achteraf ook) met verschillende snoepjes. Elk koppel krijgt een klein potje snoep (is dan ineens een bedankje) bij aankomst.

Onze traiteur stelde dit voor, en aangezien ik verslaafd ben aan snoepjes vond ik dit wel passen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...