Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum Villa Verdi

  3-4-2012 12:56:29
Voor de toekomstige bruidegommen die nog een kostuum zoeken een goede tip: Villa Verdi in Gent is echt een aanrader!

Vorig weekend het kostuum voor mijn toekomstige gaan afhalen en het is echt prachtig!!
Je kiest eerst de stof en dan het model en dan wordt alles op maat gemaakt in Italië.
En dat alles voor een zeer schappelijke prijs!

Sofie
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1813


ellen
14-4-2012
 Meld misbruik3-4-2012 14:35:57

hey,

Hier ook heel goeie ervaring mé, mijn partner heeft er ook zijn kostuum gehaalt en is er zeer tevreden van....

Ikzelf weet niet hoe het eruit ziet, maar heb hem toch al horen stoefen ...

Groetjes Ellen



Julie
1-9-2012
 Meld misbruik11-4-2012 8:48:17

Hallo dames

Kunnen jullie misschien iets specifieker zijn over 'schappelijke prijs'?
Ik ben namelijk nog op zoek naar een kostuum voor mijn bruidegom en ik ben dus benieuwd naar het prijskaartje daar...

Groetjes



Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:13:42

Hoi Julie,
Wij hebben voor een 2-delig kostuum (dus vest en broek) op maat gemaakt 395€ betaald.
Met hemd erbij was het uiteindelijk 474€ (maar je bent uiteraard niet verplicht om dat daar te kopen).

Ik heb op andere plaatsen veel duurdere kostuums gezien die veel minder mooi waren, en niet op maat gemaakt..

Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info