Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Bali

  3-4-2012 12:37:49
Wij denken er over na om op huwelijksreis te gaan naar Bali.
Weten jullie of er veel regen valt in de maand December? Aangezien we maar 1 keer een huwelijksreis doen, willen we toch zeker goed weer hebben die periode.
Hebben jullie iedeetjes voor Hotels of eventuele sites?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Fleur
7-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1231


evelien
25-8-2012
 Meld misbruik3-4-2012 13:09:38

www.villa-adinda.com/


is een vlaams koppel dat daar een b&b uitbaat:)



sonja

 Meld misbruik3-4-2012 15:01:38

De periode met de meeste neerslag is van november tot maart.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik3-4-2012 17:05:29

Dag Fleur

Er zijn veel mooiere huwelijksreisbestemmingen dan Bali.
Er zijn meer bruine en zwarte stranden, dan beige (géén witte stranden) en het is precies blankenberge.

Daarbij valt er in december enorm veel regen! De beste periode om naar Bali te reizen is mei en juni.

Ik spreek uit ervaring!



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik3-4-2012 18:22:23

Hoi,

Aangezien Bali dicht bij de evenaar ligt is de temperatuur ongeveer constant het hele jaar door. Ik ben in Juni Naar Thailand en Indonesië geweest dus durf geen uitspraken te doen over het weer in december, maar ik vond het regenseizoen in thailand toen wel goed meevallen (meestal regent het savonds). Voor mooie (witte) stranden en kalme zee moet je naar de Gili's gaan (ferry vanuit bali). Ik vond het daar prachtig. Duiken, Paardrijden op het strand,.. (gili trawangan). Ubud is ideaal voor je excursies te starten. Leuke excursies zijn de mountainbiketochten en een dag met chauffeur verschillende tempels gaan bezoeken.




Rach
8-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 18:55:32

Ben er al eens geweest in december, op de 10 dagen heeft het 3 dagen geregend, maar het is dan nog altijd warm, dus valt wel nog mee. Ik ben naar Nusa Dua geweest, heel mooi!



silke
11-9-2015
 Meld misbruik3-4-2012 22:05:15

Ik heb vorig jaar door thailand en bali gereisd met mijn vriend. We zijn eerst bali volledig doorkruisd,we waren daar heel graag. Toen kwamen we aan in Thailand, hier ook van noord tot zuid rondgereisd,dit land is zoooooo veeeel mooooier en romantischer dan bali, echt waar! Zeker de eilanden in het zuiden zijn parels,super mooi,adembenemende natuur en prachtige zee! Wij zijn helemaal gevallen voor koh phi phi en ko tao en railay!als je wilt stuur ik fotos door.Hemel op aarde kan je daar vinden voor een mooi prijsje!
In bali zijn we een koppel tegengekomen dat op huwelijksreis was, gelogeerd in lombok lodge,pure luxe maar heel duur vergeleken met thailand. En villa adinda in bali was de moeite maar dit is nie aan de zee gelegen,wat ik toch een minpunt vind.
In bali heb ik mijn vriend getrakteerd op 2 dagen hardrockhotel,super mooi zwembad in kuta beach te Bali, aanrader als je muziekliefhebber bent,ohja en je kan prive cabines huren aan het zwembad,als het wat extra mag koste.
Ohja kwa weer zou thailand beter zijn dan bali!
Ik ben fan van Thailand en ben overtuigd er snel terug heen te gaan, rond de kerstperiode.Wil je romantiek,ga voor thailand,echt super!ook minder dwingende mensen dan in bali.groetjes silke



silke
11-9-2015
 Meld misbruik3-4-2012 22:09:42

ohja nog vergeten te zeggen
wij dachten eerst ook aan bali maar de stranden zijn niet overal even mooi zoals je jezelf dit voorstelt bij Bali. Daar wil ik je toch ff op wijzen. We hebben daar slechts 2 mooie stranden gezien,nl padang padang en de gili eilanden. Maar onze verwachten van Bali waren te groot , door het aanbod van reisbureaus als droombestemming.Dit vind ik helaas niet volledig terecht.



lieselot
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 4:23:25

In december valt Bali af te raden hebben ze ons weten te vertellen in het reisbureau.
grtz


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums