Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen in Roosdaal in het Molenhof. www.molenhof.info .Grote tuin met twee grote vijvers en speeltuin met kinderboerderijtje. Overdekt terras voor als het regent.Is wel niet helemaal in de buurt van Geraardsbergen maar toch niet echt ver...Veel succes met je zoektocht!Katrien18/08/06
Dag Tom,Ga eens een kijkje nemen op 'tHof Van De Putte te Zegelsem (deelgemeente Brakel). Ik ben er naar een huwelijksfeest geweest en het was er super..Rent a priest is er mogenlijk. Het is een vierkantshoeve met mooie binnentuin en ook een grote tuin.Huwelijksfeesten op zijn Amerikaans in de tuin zijn er ook mogenlijk - altaar en kerkstoelen zijn er ook aanwezig. Bij slecht weer is er genoeg binnenruimte (originele versierde koestal) die kan voorzien worden. De feestruimtes zijn zeer sfeervol aangekleed. Ik zou zeker eens een afspraak maken en gaan kijken, wie weet is dit de lokatie die je zoekt, je zal er vriendelijk ontvangen worden.O ja ze hebben ook een web-site : www.hofvandeputte.be de @ en tel.nr zijn er vermeld.In de hoop je van dienst te zijn geweest met mijn woordje uitleg.Groetjes Miet
Dag toekomstige bruidjes. Al eens overwogen om op een authentiek gerestaureerde 17de eeuwse vierkantshoeve te trouwen ? Super gezellig en dit zou een uitstekende keuze zijn om ter plaatse het ja-woord te geven met een rent a priest. ik ben vorig jaar getrouwd en heb gefeest in deze hoeve : 't Hof Van De Putte te Zegelsem (zie ook www.hofvandeputte.be ) PRACHTIG !!! Super gezellig, een catering om 'U' tegen te zeggen en een zeer gemoedelijk contact met de uitbaters. Ga zeker eens een kijkje nemen. Het zal jullie nooit spijten.(Er is zelfs een altaar aanwezig !).In ieder geval : good luck !