Terug naar overzicht
Hey,tja, het is iets dat ik niet leuk zou vinden want ik dans wél heel graag, maar zoals ik al vaak heb gezegd: het is JULLIE feest en als jullie je hier het best bij voelen, dan moeten jullie het zeker zo doen.Groetjes,Lieve
Hallo griet,Je kent je eigen publiek het best, het kan goed zijn dat je niet graag danst, maar als je vrienden en familie graag dansen is dit wel spijtig vind ik. Het is niet omdat er een dj is dat jullie zelf heel de avond op de dansvloer moeten staan. Jullie kunnen gezellig de tijd gebruiken om met iedereen wat bij te praten en de dansers kunne zich uitleven op de dansvloer. Maar als de rest ook geen dansers zijn is dit geen slecht idee.Groetjes Carry
OOit gehoord van iemand die op een dergelijk feest aanwezig was: zijn na het eten, samen met een aantal vrienden verhuisd naar een danscafé.... leuk lijkt me anders
Ik ben ooit naar een trouwfeest gegaan waar ze dit ook deden. Er was ook geen dj. En dit was ook best gezellig. Iedereen blijft zitten en kan bijpraten.Ook al zitten er veel dansers tussen je genodigden, dan nog zou ik geen dj nemen als je dit echt niet wilt. Het is jullie feest en je kan niet altijd de goesting van iedereen doen. Veel mensen storen zich echter ook aan een dj.
Ik denk dan wel dat je het risico hebt dat het feest zal afgelopen zijn tegen één of twee uur. Ikzelf zou dat enorm spijtig vinden, want we kijken beiden heel erg uit naar het dansfeest!Maar het is jullie feest en moeten doen wat jullie het beste vinden.
Dag GrietWij zijn ook geen dansers. Maar we gaan wel een DJ nemen omdat onze ouders grote dansers zijn en eigenlijk de rest van de familie ook.Maar wijzijn naar een alternatief aan het zoeken voor onze openingsdans... Omdat we niet graag dansen, zouden we misschien een filmpje ofzo laten zien... We zijn er nog niet uit! Of we gaan wel dansen en iedereen doen verschieten...Veel succes nog met je keuze!Veroniek20 07 2007
Wij hebben er ook voor gekozen om niet te dansen. Wij hebben in kleinere kring (32 personen) een diner en daarna gaan wij naar schiphol, om vervolgens de volgende dag op vakantie te gaan. De locatie is ook niet geschikt om te dansen (bewust naar gekeken).