Terug naar overzicht
hallo!! ik ben vandaag bij een naaister geweest voor kleertjes voor mijn bruidskindjes en zij zei me dat dat ongeveer 40 euro zou kosten om die te laten maken! Dat is misschien een leuk ideetje en heb je helemaal je eigen goesting en niet te duur!groetjes Cat
Ik heb inderdaad ook al gedacht aan een naaister, het liefst uit de regio Gent of Oost-Vlaanderen. Wij trouwen in december, dus het wordt winterkledij. Namen van naaisteres zijn altijd welkom !
Hey,Wij hebben de kleren voor de kindjes bij Mexx-kids gehaald. Ik wou dat het niet te stijf was en vond niet zo veel kindvriendelijke dingen in de boetieks. BIj Mexx waren ik - en de kinderen - direct verkocht...Groetjes,Katrien18/08/06
hey,onze kleertjes kwamen ook van kinderwinkels met petit-filou etc ... maar ook in C&A en dergelijke hebben ze hele mooie kledij voor kindjes en tegen een schappelijke prijs!!groetjtesMieke13/05/06
Hallo Kathleen,voor de meisjes zou ik zeker eens een kijkje nemen op www.dejurkjes.nl , daar komt het jurkje voor ons bruidsmeisje vandaan en ze versturen ook naar Belgie !Groetjes Mireille01-09-2006