Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes

12-8-2006 22:06:50
Hallo, heeft iemand ideetjes waar wij kledij voor bruidskindjes kunnen vinden ? We hebben een jongen van 5 jaar, een meisje van 7 jaar en de tweeling van mijn zus (iets meer dan 1 jaar) zouden we ook in hetzelfde (ongeveer) willen kleden. Ik ben al eens binnen gelopen bij Petit Filou, maar er is precies al veel weg. Hebben jullie ideetjes ? Alvast bedankt !

Katleen
23-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 326

cathleen
26-5-2007
 Meld misbruik12-8-2006 22:41:30

hallo!! ik ben vandaag bij een naaister geweest voor kleertjes voor mijn bruidskindjes en zij zei me dat dat ongeveer 40 euro zou kosten om die te laten maken! Dat is misschien een leuk ideetje en heb je helemaal je eigen goesting en niet te duur!
groetjes Cat

Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik12-8-2006 22:45:48

Ik heb inderdaad ook al gedacht aan een naaister, het liefst uit de regio Gent of Oost-Vlaanderen. Wij trouwen in december, dus het wordt winterkledij. Namen van naaisteres zijn altijd welkom !

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik14-8-2006 10:06:55

Hey,

Wij hebben de kleren voor de kindjes bij Mexx-kids gehaald. Ik wou dat het niet te stijf was en vond niet zo veel kindvriendelijke dingen in de boetieks. BIj Mexx waren ik - en de kinderen - direct verkocht...

Groetjes,

Katrien
18/08/06

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-8-2006 13:00:52

hey,

onze kleertjes kwamen ook van kinderwinkels met petit-filou etc ... maar ook in C&A en dergelijke hebben ze hele mooie kledij voor kindjes en tegen een schappelijke prijs!!

groetjtes
Mieke
13/05/06

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 16:33:34

Hallo Kathleen,

voor de meisjes zou ik zeker eens een kijkje nemen op www.dejurkjes.nl , daar komt het jurkje voor ons bruidsmeisje vandaan en ze versturen ook naar Belgie !

Groetjes Mireille
01-09-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...