Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten maken

  12-8-2006 20:15:04
Hallo!

Wij zouden graag zelf onze menukaarten maken, in dezelfde genre als onze uitnodigingen. Nu vroeg ik me af hoe jullie dat juist doen, welk papier gebruiken jullie en welk formaat? Alle ideeen zijn welkom hoor!

nog 70 dagen te gaan!

Ellen

Ellen
21-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1018


Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik13-8-2006 18:19:57

Hey,

Wij hebben alles zelf gemaakt dus alle papier was hetzelfde. Bij AVA gekocht.
We hebben gewoon een A5 in 2 geplooid. Daar kon alles mooi op.

Veel succes!

Groetjes,

Katrien
nog 5 dagen te gaan



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik14-8-2006 11:05:47

De moeder van een vriendin heeft een tekening gemaakt waarbij ze de ventjes van onze uitnodiging heeft nagetekend. Voor onze menukaarten gebruiken we daarenboven hetzelfde papier en hetzelfde lettertype als onze uitnodigingen. Qua formaat is dit een staande A5 die in twee geplooid wordt denk ik.

Heidi
09-09-06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...