Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idee cadeau thuis leveren

  1-4-2012 21:02:06
Beste bruidjes en bruidegommen,

binnenkort is er bij ons in de familie/vriendenkring een huwelijk. Jammer genoeg kunnen we er zelf niet bijzijn aangezien we ons eigen eerste huwelijksverjaardag vieren met een reisje.
Nu zouden we graag bloemen of verrassingsmand of zo thuis laten leveren. Heeft iemand hier ervaring mee? (Bijvoorbeeld met gifts.be?) Of goede adresjes/websites/... (Het bruidspaar woont in de regio West-Vlaanderen.)

Alvast bedankt!
groetjes

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1356


wendy
16-6-2012
 Meld misbruik2-4-2012 8:53:15

Hoi Kirsten,

We hadden vorig jaar ook een bruiloft waar we niet bij konden zijn en ik heb dan bij hen een boeket laten leveren door een bloemist bij hen in de buurt. Gewoon gebeld, het geld overgeschreven en laten leveren door de bloemist zelf.

Groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-4-2012 11:13:51

Ik vind het zelf altijd heel leuk om een ontbijtmand te krijgen. Het is misschien een leuk idee om de ochtend vóór hun huwelijk een mandje te laten brengen zodat ze samen genietend kunnen beginnen aan de laatste singles-dag en de laatste loodjes. Waar in West-Vlaanderen zoek je precies adresjes?



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik2-4-2012 11:59:16

regio brugge-roeselare



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-4-2012 12:02:12

www.morgenstond.be
www.ontbijtthuisgeleverd.be

Plaatselijke bakkers hebben soms ook verrassend lekkere en leuke ontbijtmanden. Misschien eens rondvragen bij bakkers bij hen in de buurt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...