Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proeven?

  12-8-2006 17:58:12
Hoi,
ik heb hier op de site al een paar keer gelezen dat velen onder jullie de menu die jullie op je huwelijksdag geven zijn mogen gaan proeven vooraf (sommigen zelfs met een aantal personen).
Nu vroeg ik me af of dat van iedereen zo is?
In onze zaal hebben ze daar eigenlijk totaal niet over gesproken. Is dat dan juis wel of niet normaal?
Groetjes Silvie
27-10-06
(Dat is precies nog 78 dagen, 't is dus eindelijk niet meer zo lang hé. Ik wacht al af van 18 maanden vooraf...)

Vie

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 318


davida
8-9-2006
 Meld misbruik12-8-2006 18:35:37

hey
in onze zaal mocht dat ook met 2personen gratis en als er nog mee wilden mocht dat maar die moesten dan wel betalen.
grtjs 08.09.06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-8-2006 0:06:20

Hey,

Moest ik van u zijn dan zou ik dat gewoon eens aan de eigenaars van de zaal vragen. In veel zalen kan je inderdaad de menu vooraf gaan proeven.
In sommige zalen is dat geen probleem omdat ze bvb. ook een restaurant hebben, maar in andere zalen (die enkel als feestzaal gebruikt worden) is dat misschien iets moeilijker (omdat ze dan bvb. enkel voor u en eventueel een paar familieleden eten moeten maken).

Groetjes, Sissi



carry
18-8-2007
 Meld misbruik13-8-2006 11:00:14

Ik heb dit ook aan de eigenaar evraagt, maar dit was niet mogelijk omdat het enkel een feestzaal is en dat ze dan de keuken alleen voor ons moeten openen en ingredienten gaan kopen. Wij gaan wel de flessen wijn overkopen om deze thuis is te proeven.
Vraag het is daar doe je niets verkeerd mee.
Groetjes Carry



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik14-8-2006 10:09:23

Hey,

Wij trouwen in een restaurant-feestzaal. Wij zijn gewoon voor we de menu vastlegden met de hele familie gaan eten en hebben vanalles geprobeerd. Alles was lekker en dus hadden we een ruime keuze. Ik zou het toch zeker eens vragen hoor - of het niet mogelijk is-jij betaalt uiteindelijk toch?!

Groetjes,

Katrien
18/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...