Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes maken

  30-3-2012 14:25:59
dag iedereen,
als bedankje voor onze gasten hebben wij mini-snoeppotjes.
nu twijfelen we of we die wel al zouden vullen.
er moeten gumhartjes en dragebus bolletjes in.
wij hebben wat schrik dat die bolletjes te snel zouden smelten als we ze nu al in de potjes zouden doen.
eventueel kunnen we de gevulde potjes wel in de kelder zetten...

wat zouden jullie doen???
groetjes

Helene
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1255


Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:28:06

Hey Helene, waar halen jullie je potjes? Wij zijn ook aan het kijken om zoiets te doen.
Je kan er nog wel even mee wachten, niet? Maar ik denk dat als ze koel staan, er niet meteen iets aan gaat komen.



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:53:27

Ik heb al van die mini-potjes gezien in de ikea. Met een lintje rond en een kaartje aan en dan vullen is dit wel mooi denk ik.

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40064702/

grtz




treesje
10-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:53:45

ik zou nog wat wachten, die bolletjes kunnen gemakkelijk blijven plakken!!



Helene
14-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:54:12

we willen ook niet te lang wachten, want anders moeten we net enorm veel tijdens de laatste maand doen.
dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

potjes:
http://www.geboortebedankjes.com/a-17686004/potjes-fles...
of
http://www.zintuig.nl/snoep_groothandel
maar wij gebruiken de (stukken goedkopere) potjes van de ikea
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40064702/

ze zijn echt wel leuk =D
groetjes



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:54:21

En Helen, ga dit ook even mee opvolgen want ik had net hetzelfde gedacht..



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik30-3-2012 15:32:31

Mijn collega had die dragibus als doopsuiker. Ze had dit ook op voorhand gevuld, om niet te veel werk te hebben op het laatste moment. Maar die dingen plakten dus ontzettend aan elkaar, dat was eigenlijk niet echt aangenaam.
Ik heb zelf al ervaren dat snoep die een tijdje ingepakt zit, zelfs al wordt die koel bewaard, altijd gaat plakken. Ik zou daar dus echt nog mee wachten. Dat vullen gaat echt heel snel hoor. Ik heb zo'n keer een 50tal zakjes klaar gemaakt toen mijn zoontje verjaarde en dat was op een uurtje gefixt (en die werden dan nog in een dinosausus verpakt). Je kan eventueel wel al lintjes/labels op voorhand klaarmaken, als je die eraan vast wil maken, maar de snoep zou ik er echt nog niet indoen.



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik31-3-2012 11:55:51

Ik zou zoals Gitte zegt toch nog even wachten, ik verschoot er ook van hoe vlug ik er mee klaar was.
Ik had het een 2-tal weken op voorhand gemaakt en ook koel gezet in de kelder om de dag voor de trouw tot de conclusie te komen dat er een heel deel plakte!
Al een chance had ik nog wat overschot en bleef mijn beste vriendin slapen, dus de zakjes waren vlug terug gemaakt.
Ik had van die harde snoepharten van Haribo en jellybeans.



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik31-3-2012 11:57:40

Bij mij waren het nu wel cellofaanzakjes, misschien dat het in een potje beter meevalt?
Anders moet je eens mailen naar zo'n winkel waar ze echt vullen, die weten daar meer van hé.



Freija
9-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 18:03:10

De snoeppotjes van Ikea lijken mij een heel leuk idee!
Maar praktisch, geven jullie elke genodigde een bedanking mee? Of is er ééntje per koppel? En wat met de receptiegasten, bezorg je die ook een bedanking?





Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 20:05:48

Ik ben dit weekend bij Ava gaan kijken en je hebt er super mooie snoeppotjes voor 1 EUR per stuk... Wij gaan het gebruiken voor de tafelverdeling (iedereen een ander soort snoep, en op tafel een grote pot met dat soort snoep), en gaan er wsl maar één per koppel geven om de prijs een beetje te drukken.



Helene
14-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 20:49:02

wij geven elk koppel een bedankje.
ook per koppel voor die enkel naar de receptie komt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...