Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Korset

  30-3-2012 8:20:20
Hoi ,

Vorige zomer heb ik mijn kleed gekozen bij het Bruidsparadijs in Merksem. De verkoopster kwam toen aandraven met een korset (mijn kleed is strapless) zodat alles mooi op z'n plaats blijft zitten. Nu zag je eigelijk een beetje de baleinen door het kleed. Maar de verkoopster praatte dit een beetje weg, en dus kocht ik het hele pakketje...

Nu was ik gisteren in een lingeriewinkel in de buurt en de verkoopster daar raadde me aan van een gewone strapless bh te kopen, met daaronder een corrigerende onderbroek. Volgens haar zou dit gemakkelijker zijn (idd, nu krijg ik tenminste lucht :p) en dat setje kan ik na onze huwelijksdag nog dragen.

Zouden ze bij het Bruidsparadijs er een probleem van maken dat ik het korset toch niet neem? Het staat in principe mee op de factuur waar we de helft van moesten betalen als voorschot, maar het korst is ter plaatse gebleven, dus ze kunnen het gemakkelijk gewoon terug in het rek leggen...

Hoe denken jullie dat ik dit best aanpak?

Tine
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1207


Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik30-3-2012 9:09:06

Ik zou hen zo rap mogelijk opbellen, en dit melden. Laat je niet terug overhalen :-)
Ik zou gewoon zeggen dat je je bedacht hebt, dat je achteraf toch twijfels hebt gekregen omdat de baleinen uitkomen.
Ze kunnen je niet verplichten dit erbij te nemen hoor..



Els
16-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 12:38:23

In principe heb je als consument het recht om binnen de 14 dagen af te zien van elke aankoop. Maar ja, geldt die bestelbon als aankoop? Want dan is het natuurlijk al langer geleden? Of de eigenlijke factuur? Ik zou gewoon zeggen dat je je bedacht hebt. Als ze moeilijk doen kan je het kopen en nadien met het bonnetje, binnen de 14 dagen terugbrengen, daar heb je recht op.



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik30-3-2012 13:01:38

Het is gewoon een kwestie van dit van de prijs af te houden, meer niet! Als je er niet goed bij voelt, niet kopen! Misschien kan je het wel ruilen voor een bustier zonder baleinen in? Bestaat ook!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...