Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

:(

29-3-2012 15:23:43
gisteren even bij me schoonmoeder zegt ze ik moet u nog iets vertellen maar kheb gewacht tot ik u eens alleen had (mijn hart klopte al in mijn keel )
Zegt ze dat mailtje die je gezonden hebt heb ik niet door verzonden want ik durfde nie
Kzeg waarom? (was mail met kledij voorschriften suite)
ah ja zegt ze u schoonbroer heeft al een kostuum gekocht en tis een grijs
ik direct pardon ? ik wist echt niet wat zeggen
Ja zegt ze je hebt dat gezegd van die dassen en hemden maar niets over kleur kostuum
(uh als deze al het zelfste moeten zijn wat dacht je dan vant kostuum duh)
Kzeg ik heb dit wel gezegd maar jullie vonden het feit dat ik wilde dat alle mannen de zelfde das dragen al zo grappig dat het jullie blijkbaar is ontgaan
Ja tis wel een heel mooi grijs hoor
pff who cares hij zal super opvallen ( de rest kwam normaal gezien int zwart) kzeg ze gaan nog denken dat hij de bruidegom is
Dan begon ze opeens over feit dat je moet passen met een zwart kostuum (terwijl meneer in het dag daglijks leven niet anders draagt dan zwart
kben gewoon weggegaan . pff kzag zo my perfect picture verdwijnen
kdacht dan om een mailtje te zenden naar de rest omdat zij hun kostuum nog nie hebben dat zij ook voor eengrijs gaan maar je ge hebt grijs en grijs en dat kan erg opvallen .
kben dan naar mijn moeder gegaan die was in alle staten . Zegt ze van zijn die mensen nog nooit naar een huwelijk geweest miss ? als je in de suite loopt vraag je toch aan de bruid wat of hoe . Hij moet maar niet in de suite lopen dan,maarja kzeg dat kan niet want hij is de getuige . dit zal nog wat worden hoor .
Mijn ventje kon er precies ook niet mee lachen ja zegt hij wij moeten altijd luister naar de relaas over hun hobby maar owe als zij eens hun oren moeten opendoen + het feit dat zijn ma het niet durft te zeggen aan zijn broer omdat ie miss kwaad gaat zijn maar dat dit ons huwelijk is en ons kwaad maakt maakt niet uit

michelle

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1858

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik29-3-2012 17:24:16

Hoi Michelle,

ik ken het verhaaltje, alleen is het bij mij mijn stiefpapa en dus mijn mama die lastig doet, want ja... hij heeft toch al een kostuum gekocht dit jaar hé, en dat huren is dan allemaal zo'n weggesmeten geld...

Uiteindelijk heb ik me er min of meer bij neergelegd en de taak van de suitekledij doorgegeven aan mijn toekomstige en onze getuigen. Het is hen taak om iedereen nu maar in een kostum te hijsen. En ik heb het volle vertrouwen in mijn getuige daarin.

Ik heb al gemerkt dat de meningen hier op het forum soms verdeeld zijn over allemaal wél of niet hetzelfde, maar ik denk dat het toch je eigen mening en ding is, ik vind niet dat je je eigen dromen moet opgeven, maar heb wel geleerd dat je soms kleine toegevingen moet doen om op andere vlakken je slag thuis te halen....

hopelijk keert de rust wat weer, kan iedereen er eens goed over nadenken en kan je samen toch tot een gezamelijke oplossing komen.

succes!
Lies.

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik29-3-2012 19:40:00

bij ons zijn ze niet allemaal hetzelfde (iedereen doet aan wat hij /zij wilt) maar allemaal hetzelfde is zeker mooi. Vorig jaar bij mijn schoonbroer zijn trouw was dit ook zo. Wat ik persoonlijk wel vind (en neem dit aub niet verkeerd op) is dat als je wenst dat iedereen hetzelfde aan doet je dit als trouwkoppel zelf moet betalen. Ik weet niet hoe de financiele situatie is in jullie familie natuurlijk.

Maar soms hebben mensen het moeilijk en kopen ze iets héél goedkoop of iets dat al in hun kast hangt. Dus mssn kan je nog zeggen dat jullie de huur van de kostuums betalen en heeft iedereen hetzelfde aan. Neem dit aub niet verkeerd op want het is zeker niet met slechte bedoelingen.

michelle

Meld misbruik29-3-2012 22:02:25

ik neem het niet verkeerd hoor maar dit is het enigste dat ik van de suite verlangde ik heb al de corsage laten vallen want ze vonden bloemen ouderwets en een das mocht maar tmoet een fijn modern geval zijn ik wilde 1st oranje maar dat wilde ze niet dus is het groen geworden. De dassen krijgen ze van ons . Juist omdat wij de kledij niet betalen heb ik ze niet verplicht om iets te huren of te kopen het enigste dat ik gezegd heb was zwart of het nu 1tje is die in de kast hangt of van de c&a , hugo boss of gehuurd moest elk voor zichzelf uitmaken . voor mijn schoonvader hebben wij een mooi zwart kostuum voor €60 gevonden . De vrouwen hoeven geen suitekledij enkel geen lange kleden en uiteraard geen wit .
Kversta niet waarom hij niet gewoon een berichtje heeft gezonden voor hij de aankoop deed financieel was niet het probleem want het is nu ook een redelijk duur kostuum blijkbaar

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik30-3-2012 7:22:56

hier hetzelfde verhaal!
We hebben iedereen hetzelfde kostuum laten kopen, maar omdat mijn schoonbroer "een maatje meer" heeft, moest hij een kostuum op maat laten maken.
Hij heeft een heel ander grijs genomen dan de rest van de suite...
per chance heeft de winkel een fout gemaakt, en is het kostuum niet besteld.
Dus hij moet nr een ander oplossing zoeken nu ( met nog 21 dagen te gaan!!!).

Ik zie hem al komen in een donker blauw kostuum ofzo... iets volledig anders dan de rest van de suite...

Zijn reactie was: ik ben toch getuige, dus mag wat opvallen hè...
euhm, neeee ! bij zijn trouw MOEST ook iedereen hetzelfde zijn...

Ochja, ik maak er mij niet druk in. ( heb ik al afgeleerd bij die kant van de familie :-) )

Ik zorg allesinds dat ze allemaal dezelde das hebben!

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...