Terug naar overzicht
Hoi Michelle, ik ken het verhaaltje, alleen is het bij mij mijn stiefpapa en dus mijn mama die lastig doet, want ja... hij heeft toch al een kostuum gekocht dit jaar hé, en dat huren is dan allemaal zo'n weggesmeten geld... Uiteindelijk heb ik me er min of meer bij neergelegd en de taak van de suitekledij doorgegeven aan mijn toekomstige en onze getuigen. Het is hen taak om iedereen nu maar in een kostum te hijsen. En ik heb het volle vertrouwen in mijn getuige daarin. Ik heb al gemerkt dat de meningen hier op het forum soms verdeeld zijn over allemaal wél of niet hetzelfde, maar ik denk dat het toch je eigen mening en ding is, ik vind niet dat je je eigen dromen moet opgeven, maar heb wel geleerd dat je soms kleine toegevingen moet doen om op andere vlakken je slag thuis te halen.... hopelijk keert de rust wat weer, kan iedereen er eens goed over nadenken en kan je samen toch tot een gezamelijke oplossing komen. succes! Lies.
bij ons zijn ze niet allemaal hetzelfde (iedereen doet aan wat hij /zij wilt) maar allemaal hetzelfde is zeker mooi. Vorig jaar bij mijn schoonbroer zijn trouw was dit ook zo. Wat ik persoonlijk wel vind (en neem dit aub niet verkeerd op) is dat als je wenst dat iedereen hetzelfde aan doet je dit als trouwkoppel zelf moet betalen. Ik weet niet hoe de financiele situatie is in jullie familie natuurlijk.Maar soms hebben mensen het moeilijk en kopen ze iets héél goedkoop of iets dat al in hun kast hangt. Dus mssn kan je nog zeggen dat jullie de huur van de kostuums betalen en heeft iedereen hetzelfde aan. Neem dit aub niet verkeerd op want het is zeker niet met slechte bedoelingen.
ik neem het niet verkeerd hoor maar dit is het enigste dat ik van de suite verlangde ik heb al de corsage laten vallen want ze vonden bloemen ouderwets en een das mocht maar tmoet een fijn modern geval zijn ik wilde 1st oranje maar dat wilde ze niet dus is het groen geworden. De dassen krijgen ze van ons . Juist omdat wij de kledij niet betalen heb ik ze niet verplicht om iets te huren of te kopen het enigste dat ik gezegd heb was zwart of het nu 1tje is die in de kast hangt of van de c&a , hugo boss of gehuurd moest elk voor zichzelf uitmaken . voor mijn schoonvader hebben wij een mooi zwart kostuum voor €60 gevonden . De vrouwen hoeven geen suitekledij enkel geen lange kleden en uiteraard geen wit . Kversta niet waarom hij niet gewoon een berichtje heeft gezonden voor hij de aankoop deed financieel was niet het probleem want het is nu ook een redelijk duur kostuum blijkbaar
hier hetzelfde verhaal!We hebben iedereen hetzelfde kostuum laten kopen, maar omdat mijn schoonbroer "een maatje meer" heeft, moest hij een kostuum op maat laten maken.Hij heeft een heel ander grijs genomen dan de rest van de suite...per chance heeft de winkel een fout gemaakt, en is het kostuum niet besteld.Dus hij moet nr een ander oplossing zoeken nu ( met nog 21 dagen te gaan!!!).Ik zie hem al komen in een donker blauw kostuum ofzo... iets volledig anders dan de rest van de suite...Zijn reactie was: ik ben toch getuige, dus mag wat opvallen hè...euhm, neeee ! bij zijn trouw MOEST ook iedereen hetzelfde zijn...Ochja, ik maak er mij niet druk in. ( heb ik al afgeleerd bij die kant van de familie :-) )Ik zorg allesinds dat ze allemaal dezelde das hebben!Groetjes,