Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij mama Limburg

29-3-2012 11:27:31
Hallo allemaal, mijn mama begint zich nu al ongerust te maken dat ze geen kleedje vindt, ook al heeft ze nog wel wat tijd. Ik wilde eens horen of jullie goede winkels kennen in Limburg met mooie suitekledij. Nu, mijn mama is wel niet zo mager, en is op het randje van grote maten, kan misschien ook wel meespelen...

Ellen
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1405

Wendy
22-9-2012
 Meld misbruik29-3-2012 13:03:19

Bij Di Loco in Lichtaart. Niet in Limburg maar wel niet te ver!
Veel succes nog met de zoektocht!

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik29-3-2012 16:00:18

Linx in Hasselt, ER Wedding in Beverlo, Le Chapeau in Bree, maar evengoed in de Fashion Point in Maasmechelen, Jill in Hasselt. Of in de kleinere boetiekjes in Hasselt. Groetjes!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik30-3-2012 11:10:26

Hoi,

mijn mama heeft in de winkel van mijn trouwkleedje haar suitekleren gekocht (zij heeft +/- maat 48). Dat was bij bruidshuis de Pereboom in Maastricht (vlakbij Vrijthof). Voor € 350 was zij volledig gesteld en ze zag er even sjiek uit als de schoonma in kleding van Linx twv € 900 :-).

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik2-4-2012 11:03:02

Je hebt ook nog bruidsmode Hasselt (http://www.bruidsmodehasselt.be/ )

Ik kom hier dagelijks voorbij en zie toch dikwijls mooie kleedjes hangen. Voor de maat zou ik mij niet teveel zorgen maken (oké, je moet er rekening mee houden)... maar normaal gezien kunnen ze je in de winkel verderhelpen met welk kleedje het beste is voor je figuur en dit kan altijd aangepast wordt...

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...