Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Carry - slootjenshoeve Greet

11-8-2006 17:15:02
Hi Carry,

Je slaagt de nagel op de kop. Komen wij heel enthousiast thuis van de slootjenshoeve en dan direct die kritische commentaar ... da's echt niet plezant. We zijn gisteren naar de Hortensiahoeve gaan kijken. Mooie zaal en mooi kader maar ook een heel mooi prijskaartje. Morgen gaan we naar Hof ter Delft en Hof ten Damme. Ik hoop dat dat iets wordt, anders zijn de feestzalen dichtbij een beetje OP en moeten we verder van huis gaan zoeken.

Ik heb ook wel het gevoel dat als de zaal gekozen is dat dan een groot deel van de stress en onenigheid weg valt.

Alleen de datum nog!? Wij zouden graag in Juni trouwen. Voordat het vakantie is. Ik zie me dat toch niet doen hoor, op vakantie gaan voor het trouwfeest! Maar we zijn flexibel qua datum. Nu denkt de familie zich te mengen in de keuze van de datum. Dat gaat ze echt niet lukken hoor. Ben ik absoluut op tegen. Ze beginnen te zagen over de blokperiode in Juni. Persoonlijk vind ik dat als je dat een jaar op voorhand weet dat je dat rustig kan inplannen in je schema. Of niet soms?

Hoe staat het met jou voorbereidingen?

Groetjes Greet
Juni 2007

Greet
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 427

carry
18-8-2007
 Meld misbruik11-8-2006 21:03:53

Hi Greet,
Leuk dat je antwoord.Ik zou de familie jou ideeën zeker niet laten beïnvloeden, doen wat je zelf wilt. Probeer het een beetje te negeren en ga er ni te hard op in. Ik begon me al druk te maken op voorhand, wat het zeker niet aangenamer maakte. Nu gaat alles wat beter. Ik vertel ze niet al mijn ideeën, hou veel voor mezelf en vertel alleen het noodzakelijke en ik moet zeggen, de discussies zijn al heel wat minder.
Bij ons ligt de zaal vast, Den Ast, de kerk, gemeentehuis en de filmman. Wij zijn nog een Dj en fotograaf aan het zoeken. Wij trouwen, 18 augustus in Beerzel en voor de wet in Putte. Ben je op de site van den Ast gaan kijken. Of vind je dat de ver. Ik ben ook van de kant van Berlaar (allé, Putte dat ligt er naast en dat is best te doen. 20min)

Laat weten als je iets gevonden hebt, en als je je hart is wil luchten mag je dat best ook. Ik weet hoe je je voelt.

Succes!!
Groetjes Carry

carry
18-8-2007
 Meld misbruik11-8-2006 21:09:08

Ah Ja Den Ast is trouwens een pak goedkoper dan de Slootjenshoeve!

Groetjes

carry
18-8-2007
 Meld misbruik11-8-2006 21:28:13

Van waar zijn jullie eigenlijk?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...