Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aftellen !!

  28-3-2012 20:44:31
Met nog 44 dagen op onze teller heb ik zaterdag mijn eerste pas!! Goh, ik ben weer helemaal nerveus.
Het gaat zo vlug nu! Ik hoop echt dat we op onze dag ook zo'n prachtig weer hebben, maar ik ben er zeker van dat als het niet zo'n prachtig weer is, het zeker een prachtige dag zal worden !

Tamara
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 899


Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 20:47:48

Begrijp je gevoel volkomen, Tamara! Plots lijkt het of de tijd veeeeeel sneller voorbijgaat. Je moet niet vragen hoe dè dag zal voorbijvliegen.

Leuke en positieve ingesteldheid ... leuk om lezen.

Geniet er nog van! Wij doen dat ook.

Groetjes,



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 21:02:56

Bij ons is de teller net onder de 100 gedoken.. Begint dus ook op te korten, zeker met de laatste dingetjes.

Veel plezier nog met de voorbereidingen, en voor we het weten, zijn we zover.

Groetjes!



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik28-3-2012 22:54:55

Hier nog iemand met 44 dagen op de teller :) Ik heb mijn eerste pas al gehad maar de tweede pas komt heel kortbij!! Spannend he!! En euh... natuurlijk hoop ik mee op mooi weer :)



Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 6:06:46

hier ook iemand (met ondertussen 43) dagen op de teller. eerste pas heb ik al gehad, mag op 21 april de tweede en dan het kleed meenemen naar huis :) spannend :)

hoe lukt het met de voorbereidingen?



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 11:09:26

spannend he. wij trouwen een dag voor jullie en hopen natuurlijk ook op zo een mooi weer. We zullen kraasje gaan laten branden voor goede weergoden.
Ik heb zaterdag mijn 2de pas.





Tamara
12-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 21:03:39

Goh, jullie zijn allemaal al geweest voor jullie eerste pas! Blijkbaar zit er bij mij een beetje vertraging op.
Een kaarsje gaat hier zeker branden voor het mooie weer, ze branden nu al, je kan er immers niet vroeg genoeg mee beginnen .
@ Caroline, met de voorbereidingen gaat het goed vooruit, bijna alle bevestigingen zijn binnen en binnenkort een afspraak met onze dj om alles nog eens goed te bespreken.
Nog even nadenken over het eten en de rest is zo goed als gedaan. Volgende week gaat mijn toekomstig ventje zijn kostuum nog eens passen en een hemd kopen en dan is hij ook in orde.
Spannend allemaal!
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...