Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij mama - omgeving Turnhout

28-3-2012 19:55:08
Dag mede-bruidjes.. Met nog minder dan 100 dagen op de teller, beginnen de kriebels te komen.
M'n papa gaat zondag met mij op jacht voor'n geschikte outfit, m'n mama is nog zoekende..

Iemand tips voor winkels waar er mooie en niet al te dure kledij te koop is voor m'n mama?
Papa gaat bij Pelckmans in Ravels, maar daar had ons mama al niet direct iets gevonden, zei ze.
Evt outlet ofzo mag zeker ook!
Wij wonen in omgeving Turnhout.

Groetjes! Janine

Janine
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1040

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 20:04:55

Mijn mama is ook lang opzoek geweest en uiteindelijk heeft ze een mooi kleedje gevonden bij Manhattan in Turnhout in de Gasthuisstraat. Kleine winkel, maar wel heel waat keuze. Veel succes met de zoektocht. Onze pa moeten we ook nog in't nieuw steken

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 20:23:22

Onze papa wilde niet te stijfjes met volledig kostuum. Nu trouwt mijn neef in 't kort (metekindje van ons mama) en waren ze bij Pelckmans al gaan zien voor kleren. Ze hebben daar elks al wat gevonden en papa vond daar ook al iets moois voor onze trouw, een mooi jasje. Nu heeft hij wel wat bevestiging nodig denk ik, dus ga ik met hem zondag al eens kijken. Ons mama vond niets in haar goesting voor de trouw en daar gaan we dus voor moeten verderkijken.

Merci alvast!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik29-3-2012 1:00:00

Je hebt mode Van Peer in Merksplas en die is er ook in Poederlee geloof ik. In Geel zijn er ook enkele leuke boetieks...

In Turnhout heb je de Campus en de in de Paterstraat en in Ravels heb je ook nog De Kort,ook op de Grote Baan maar dichter bij de brug.

In Oud-Turnhout heb je Graffiti en daar recht tegenover ook nog een winkel(kan niet op de naam komen),beiden op de Grote baan in het centrum.

In Turnhout heb je inderdaad Manhattan,country of Gery Weber...

Veel succes Ik moet met mijn moeder ook op pad in de regio Turnhout

Ellen
4-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 9:13:42

in brasschaat bij Ann Sophie (outlet)
daar hebben ze suitekleedjes enzo, je kan eens op de website kijken daar staan wel een deel foto's op.

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik29-3-2012 10:13:01

Hey Janine,

In de P&C in Wijnegem en Antwerpen hebben ze ook suitekledij, en dit valt mee van prijs!

Groetjs Tinneke

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik29-3-2012 13:33:44

En waar hebben jullie je trouwschoenen gekocht?
Ik ben aan't denken om voor rood te gaan (bij 'n ivoor wit kleed) :) Kwestie van achteraf zeker nog te dragen.

Groetjes Janine

Sarah
21-6-2011
 Meld misbruik30-3-2012 21:21:07

Bij cermo in Turnhout zijn ook suitekleedjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...