Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moeilijke situatie

  28-3-2012 14:20:05
Dit moet ik toch eventjes kwijt.
Gisteren kreeg ik te horen dat mijn getuigen, de organisatie van mijn vrijgezellen gewoon heeft door geschoven naar mijn buurvrouw.
(Ik ken mijn getuigen dan ook al van in het 3de middelbaar.)

Zelf wist ik hier totaal niets van.. Tot dat mijn buurvrouw naar mijn vriend belde om dit te vertellen.
Maar mijn vriend vond dat ik dit ook moest weten.

Vorige zaterdag was mijn getuigen nog bij ons op bezoek en toen liet ze er toch niets van merken. Ik heb haar wel gezegt dat ze altijd mijn buurvrouw of andere mag contaceteren om hun hulp in te roepen.
Maar dat zij dan gewoon de hele organisatie aan haar geeft, vindt ik toch wel raar.

En waarom ze dit dan doorschuift is omdat ze het druk heeft op haar werk + haar bouwplannen.
Zij wist al van begin september dat ik graag een vrijgezellen zou willen. En zij zei dat zij er wel voor zou zorgen.
Maar er is nog altijd niets gebeurd en binnen een maand en half is het zover.

Ook was het al een probleem met de datum voor de vrijgezellen.
Ik kies een datum maar blijkbaar is dat haar werkend weekend, daar heb ik alle begrip voor en kies een andere datum.
Na een week belde ze mij, dat ze ineens haar werkend weekend hebben veranderd en dat het op de "nieuwe" gekozen datum valt. Zit ze te vragen of ik hem niet in juni wil doen enzo.
Maar een maand voor de trouw zie ik niet zo goed zitten. (Bang dat ik nog "te" veel moet regelen,...)

Ik begin zo wat te twijfelen aan mijn getuigen en soms heb ik er al spijt van dat ik haar heb gevraagt
Heb haar gisteren avond ook wel onmiddelijk een mail gestuurd over dit voorval, want ik moest toch even mijn hart naar haar toe luchten.
Ik hoop ook dat ze de dag van mijn vrijgezellen gaat mee gaan.
Anders weet ik het helemaal niet meer

Ben blij dat ik toch hier even mijn hart eens kon luchten en hoop dat alles weer inorde komt.

Sara
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1327


Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik28-3-2012 14:57:32

Het valt toch keihard op de laatste tijd vind ik dat mensen die zichzelf vrienden noemen, bitter weinig kunnen verdragen van elkaar..
Onze getuigen zijn er gewoon voor gegaan! Alles was tiptop in orde, zowel de vrijgezellen als hun speech als hun mood op 't huwelijk!
Als ik ooit getuige ben van iemand, zal dit ook al mijn aandacht krijgen..
Zo'n ik-gerichte wereld... jammer!

Nu vind ik ook wel dat een maand voor jullie huwelijk toch wel een vrijgezellen kunnen houden.. mits enige organisatie kan je dit toch perfect in je agenda inplannen.
Wij deden dit 3 weken voor datum..
Het is belangrijk dat de getuigen erbij zijn, natuurlijk, maar die mogen toch ook niet verwachten dat jij alles gaat verschuiven omdat hun werkweekend verplaatst is?



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik28-3-2012 16:22:44

Hey,

Inderdaad jammer, dat zelf de vrijgezellen niet organiseert vind ikzelf op zich niet zo een groot probleem, ze kan hem beter door schuiven naar iemand anders dan dat er niets van terecht komt...

maar inderdaad heel jammer... zelf zou ik om die reden nooit vrienden als getuige nemen... ik hoop dat ze alsnog tijd maakt voor u vrijgezellen.

maar ga ik voor mijn allerliefste zus!!!

ook mijn vriendin natuurlijk.

Groetjes Ellen



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik28-3-2012 19:18:01

Ik weet zelfs nog niet of wij een vrijgezellen gaan hebben. Zowel mijn toekomstige als ik hebben nog van niemand iets gehoord. Ook wij hebben beide spijt van onze getuigen ze vragen zelfs niet naar onze trouw of de voorbereidingen. Ik heb ook 2 collega's waar het super mee klikt en zou hen ook heel graag op mijn vrijgezellen hebben maar niets of niemand reageert. Ik zie het ook niet zitten om er zelf achter te vragen. Dus denk het maar best zo te laten en af te wachten. We zien wel zeker...




Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik28-3-2012 22:08:36

Dit vind ik ook heel erg jammer om te horen. Ik was 'n paar jaar geleden getuige van m'n vriendin en was hier zo enorm trots op! Heb ook met veel plezier haar vrijgezellen georganiseerd. En onze getuigen zijn er ook 100% voor ons, echt onze steun en toeverlaat en ze zijn mogelijks nog enthousiaster dan wij.
Ik begrijp niet dat mensen toestemmen om jullie getuige te zijn als het hen niet eens zoveel doet? Ik hoop dat je toch nog 'n fijne vrijgezellen hebt, met mensen die er echt willen bij zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...