Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoonzus

  11-8-2006 13:42:01
Hoi medebruidjes,

Ik heb nog 36 dagen te gaan en krijg nu al zenuwen. Iedereen van de suite shoonzussen en ouders hadden besloten om geen echte suitekledij aan te doen maar gewone feestkledij ook gekleed maar een rok tot op de knie met topje en vest... De vriendin van mijn broer had begin dit jaar al zo moeilijk gedaan omdat ze die kleren dan nadien niet meer aan zou kunnen doen dan hadden we uiteindelijk toch iets heel mooi gevonden een bruine broek met rood kleedje op heel speciaal en toch nog leuk. Nu belt ze me gisteren: ja ik sta hier in de trouwwinkel en heb een mooi suitekleed gezien in bordeaux mag ik dat kopen ? Ja wat kon ik zeggen had het kleed niet gezien en was op mijn werk. Ze heeft het gekocht er een foto van genomen en me doorgemaild, tot mijn grote ergernis is het een lang beige kleed met een heel klein beetje bordeaux aan bovenaan en een stola in bordeaux voor de rest volledig beige en lang met een klein sleepje. Wie is nu degene die trouwt als zij daar als enigste zo loopt en mijn mama en schoonmama ... met gewonere kledij en ik ben ook niet in het wit of beige !!

Nu weet ik het echt niet meer en het is maar 5 weken meer te gaan kan toch moeilijk iedereen om andere kleren sturen ?

Groetjes van een wanhopige bruid

Karine
16-09-2006

Karine
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 625


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-8-2006 13:54:31

Hey,

Ik kan uw frustratie begrijpen!
Ik zou er ook allesbehalve blij mee zijn. Ik snap niet dat andere mensen niet begrijpen dat wit of beige voorbehouden is voor de bruid (ook al trouwt die niet altijd in wit of beige).
Ik zou haar toch met aandrang vragen om dat andere aan te doen of eventueel vragen om dat suitekleed (dat mij verdacht fel op een trouwkleed lijkt)te ruilen.
Je kan echter niemand verplichten hé. Als ze het toch aandoet, probeer je er dan niet aan te ergeren want anders heeft ze toch haar zin.
Ik zou niet vragen aan de anderen om iets nieuws te kopen want tenslotte kunnen zij daar niets aan doen hé.

Groetjes, Sissi



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik11-8-2006 13:57:37

oeps, wel vervelend. Ik zou toch proberen duidelijk maken dat je niet wilt dat ze er uitziet als een bruid. Andere mensen nog om kleren sturen lijkt me moeilijk, ik zou proberen haar te overtuigen de eerste kleren aan te doen (broek + kleedje). Het suitekleed terugbrengen zal niet meer gaan zeker?

Laat ons eens weten wat het geworden is he.

groetjes,

katrien



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik11-8-2006 15:16:45

Ach Karine, ik zou proberen mij niet aan die schoonzus te storen. Ik vind het ongelofelijk belachelijk en totaal onbegrijpbaar dat iemand van de suite het in zijn hoofd haalt om een half trouwkleed te kopen. Probeer er je niet aan te ergeren. Laat haar, als ze dat nu per se wil, maar totaal uit de toon vallen als ze in de suite loopt. Ik ben er zeker van dat de anderen mooier zullen gekleed zijn dan zij, zij zal nogal "overdressed" zijn?

Wees bovendien maar gerust dat alle ogen die dag op jou en je ventje gericht zullen zijn en dat niemand veel acht zal slaan op de suite. Ik zie wel altijd wat mensen in de suite aanhebben als ik naar een trouw ga, maar wat me écht bijblijft zijn bruid en bruidegom.

Wees vooral zeer voorzichtig met dit conflict, het zou erg zijn als er hierover ruzie ontstaat.

Toi toi toi!

Caroline



davida
8-9-2006
 Meld misbruik11-8-2006 20:24:07

hey
hier bij ons hetzelfde probleem iedereen gaat gewoon gekleed juist mijn broer zijn vriendin vind haar tegoed daarvoor en gaat in een lang suitekleed ik heb mij daar al serieus aan geergerd maar ik denk toch dat de mensen raar daan kijken naar haar dat zij de enige is die zo gekleed zal zijn dus ik zou zeggen doe zoals ik en trek je dat nie meer aan zet het van je af en geniet van je dag.
grtjs 08-09-06



carry
18-8-2007
 Meld misbruik13-8-2006 11:12:21

Hey Karine,
Dit is zeer spijtig.
Wat vinden je broer en je ouders ervan? Als je voelt dat ze allemaal achter jou staan inclusief je broer! Zou ik dit toch wel voorzichtig proberen aan te kaarten en te zorgen dat ze dit kan terugbrengen of zo? Maar als de rest je hier niet ten volle in steunt zo ik het zo laten en dit proberen te negeren, het zou te zot zijn als er hierdoor grote conflicten van komen. Probeer van jullie dagje te genieten. Ze zal er in ieder geval belachelijk uitzien.

Laat iets weten hé,

Groetjes Carry


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...