Nu Online
Momenteel zijn er 20 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste dag

  11-8-2006 12:47:18
Hallo meisjes,

dit moet ik echt even kwijt!!!!
Morgen is onze grote dag... ik be echt een prefectioniste en heb alles tot in de puntjes gepland. Zo had ik alle liedjes voor in de kerk op CD acxhter mekaar gezet en getest in de kerk dinsdag. Mijn nicht van 15 speelt saxofoon op het 2e liedje. Nu belt ze mij om te zeggen da ze hun ergist hebben en dat op onze CD het verkeerde liedje staat.. ikke stress natuurlijk. K sta al vo puisten van de stress en nu da nog... sommige mensen hebben echt geen benul hé hoe belangrijk dat die dag is voor ons... grrrrrrr!!!

We moeten nog een aantal dingen regelen en nu mogen we ons vanmiddag bezighouden met die CD te hermaken.

En dan het weer!! het lijkt wel alsof onze dag behekst is!!!

sorry maar ik moest even mijn hart luchten!!

Caroline

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 809


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-8-2006 12:54:00

Niet teveel stressen zou ik zeggen, dat helpt u niet echt vooruit, maar ik heb gemakkelijk spreken hé (ben trouwens zelf een stressgeval).
Gelukkig dat ze er nu achter komt en niet morgen pas. Een cd opnieuw maken duurt niet zo lang, maar is natuurlijk niet tof om u daar nu nog mee bezig te houden.
Wat het weer betreft, ik zal voor u duimen dat het goed is. Ook daar hebt ge niet veel aan, maar het zal wel geen hele dag regenen zeker? Moest dat wel het geval zijn probeer u er dan niet aan te ergeren en er het beste van te maken. Aan het weer kan je niets veranderen hé. Het is jullie dag en jullie zullen wel stralen. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, met of zonder regen, want naar 't schijnt is die dag zo voorbij (en het zou jammer zijn dat je dat laat verpesten door het weer).

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...