Terug naar overzicht
Hallo Rebecca,Ik heb hier een brochure van bruidskleding steven in torhout, en daar zitten de prijzen voor de huur van kostuums tussen de 50 en de 75€, afhankelijk van het model
hoi hoi!Voor mijn toekomstige komt dit op 218€ en voor de suite op 178€Houdt in:BroekvestgiletDas (is gekocht)Pochet (is gekocht)Hemd (is gekocht)dus van dat bedrag heb je achteraf wel nog je hemd, das en pochet over!GroetjesUlrike
Hoi!Bij De Baerdemaecker in Eelko hebben wij in totaal 195 euro betaald voor de bruidegom.175 voor het pak en 15 euro voor de das te huren.Ik moet er wel bijvertellen dat het een modern kostuum is met mooier snit. Vaak vind ik de huurkostuums wat 'oudbollig' lijken.Bij deze in Eeklo ZEKER niet!
ongeveer 75€ voor broek en vest. Hemd en das moet je meestal kopen en kan je dus eventueel in goedkopere winkel halen als je de prijs wil drukken.
wij betalen 75 euro voor vest, broek en gillet...
95€ voor drie delig kostuum, das en hemd is inderdaad zelf te kopen.
65 € voor driedelig kostuum, inclusief das bij De Prijckere in Nieuwkerken-Waas. Hemd was er apart bij te kopen.
Wij betalen 90 euro per persoon, dit is inclusief broek, vest, gilet, das en pochet.
Dat is trouwens bij De Waele (Sint-Niklaas).
Bij Cony in Aalter vanaf 50 euro weet ik...
wij hebben het kostuum voor mijn verloofde gehuurd in berchem en betaalden voor een 4delig pak 190€ hemd hebben we zelf moeten kopen. veel plezier met u zoektocht.
Bij Lebaere in Zottegem betaal je 68 euro voor een twee of drie-delig pak met das en pochetje, het hemd moet je dan zelf kopen.
Wij hebben gekocht bij C&A mooi zwarte kostuums, broek 19 en de vest 39 euro, zwart hemd 10 euro en idereen een das 12 euro.We kregen er alleen maar lof over!
Bedankt allemaal!