Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis met kindjes

  26-3-2012 9:42:29
Dag bruidjes,
Zijn er nog moeders / bruidjes die hun kindjes niet kunnen missen tijdens hun huwelijksreis?
We zouden graag op reis gaan met onze 2 kindjes (3j en 1j), liefst naar een exclusief land zoals Cabo Verde, Mauritius, .. Is dit doenbaar met 2 kleine kindjes?
Wie nam er ook zijn kindjes mee en waar zijn jullie geweest?
Bedankt voor de tips.
Groetjes, x

marie
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1228


wendy
7-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 11:16:57

Hey Marie

Wij nemen onze 2 kindjes ( 4j en 2j ) ook mee op huwelijksreis?
Wij hebben wel besloten niet te ver te gaan.
Wij gaan naar spanje salou daar is een groot pretpark en daar gaan wij naar toe.
Ik zou mijn kindjes niet kunnen missen zo lang.

Groetjes wendy



Elise
18-5-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:02:39

Ik heb geen kindjes.. maar waarom zou je ze niet meenemen? :-)
lijkt me prettig.
Ik ben vanaf ik 2 was altijd met mijn ouders mee met het vliegtuig op reis gegaan.
meestal probeerden ze het vliegen tot een uur of 4 te beperken.
echte lange vliegreizen zijn waarschijnlijk lastiger?

groetjes,
Elise



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:38:00

wij nemen de onze ook mee hoor! wij gaan wel met de auto naar Lloret de Mar.
(met een overnachting in Lyon in het oprijden en afkomen)

gewoon doen, want als je ginder zit en je kan aan niets anders denken...



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:44:39

Ik kan ons zoontje ook geen weken achterlaten, maar ik vind een huwelijkreis met kinderen geen "echte" huwelijksreis. Dus doen we waarschijnlijk een compromis: een lang weekend onder ons tweetjes en van de zomer gewoon op reis met zoontje erbij.

Een verre vlucht met kindjes van 1 en 3 lijkt me niet zo aan te raden, eerlijk gezegd. Met baby's is dat makkelijker (die slapen nog). Mijn beste vriendin woont in Forida en vliegt regelmatig met haar zoontje (die 2 wordt in juli). Als baby was dat geen probleem, maar de laatste keren dat ze ermee gevlogen heeft, waren rampzalig. Het is héél lang stilzitten, lang wachten op de luchthavens en als je van tijdzone verandert, hebben ze ook nog eens last van jetlag.



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik26-3-2012 13:08:44

Hoi Marie

Ons zoontje zal 2,5 jaar zijn als we op huwelijksreis gaan, we hebben wel gekozen om niet te ver te gaan en ook geen hotel maar b&b te nemen.
We vliegen naar Malaga en nemen van ginder een huurauto.
Wij zijn Naar Bulgarije geweest op hotel toen ons zoontje 1 jaar en 3 maanden was en dat was helemaal niet meegavellen, hij sliep nog veel, at niet alles, had heel andere uren dan het restaurant... dus waren wij vrij beperkt...
Maar dit is voor alle kindjes anders, en ook voor alle hotels natuurlijk... zoek zeker naar een hotel waar jezelf kan buiten zitten met babyfoon, gelijkvloers terras ofzo als de kindjes slapen, en waar je kan genieten van het zonneke en de vakantie...
Alles is te doen met kindjes, en ik zou de mijn nooit thuis laten :-)
De vlieger was trouwens geen enkel probleem naar Bulgarije, flesje melk bij het opstijgen en en sliep bij het afdalen, enige minpuntje, vertrek was om 6 uur smorgens en terugvlucht om 11 uur savonds... niet de beste uren voor de kleinsten :-)

Veel succes ermee!! xx



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik26-3-2012 15:29:23

Ik heb zelf geen kindjes, dus kan niet uit die ervaring spreken, maar wij hebben wel de huwelijksreis aangepast naar onze hond! Om te zorgen dat hij meekon zijn we met de caravan naar het bosrijke Duitsland geweest. Nu lijkt het me wel dat als je ze meeneemt, je daar ook rekening mee moet houden met betrekking tot de locatie. De locaties die je nu noemt lijken me geweldig met z'n tweetjes, maar niet met jonge kindjes (of in ons geval met hond). Als je ze echt mee wilt nemen, zou ik dus voor reguliere bestemmingen kiezen en de exotische alleen doen als je met z'n tweetjes bent (dan geniet je ook meer van de omgeving lijkt mij).



heidi

 Meld misbruik27-3-2012 8:19:55

toen wij in 2009 op huwelijksreis gingen hadden wij 2 zoontjes van 2 en 3jaar... mijn man vond toen dat een huwelijksreis zonder kindjes moest, wat ik ook wel begreep, mijn man wou toen ook een verre bestemming aangaan anders vond hij het geen huwelijksreis... we zijn toen voor 2 weken naar Thailand geweest maar zonder onze kindjes, het zou ook niet gegaan hebben met hen, het klimaat is er heel anders en we hebben de eerste week een rondreis gemaakt... de kindjes verbleven afwisselend bij de beide oma's en dit vonden ze geen probleem, om de 2 dagen zagen ze ons via chat en dat vonden de kindjes ook fijn, toen we terugkwamen stonden ze ons op te wachten aan de luchthaven en hadden ze wat geknutseld voor ons...We hebben veel aan hebben veel aan hen gedacht maar waren toch blij met de tijd onder ons tweetjes...



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums