Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te koop

  25-3-2012 22:03:14
Dames,

Zoals de titel het al zegt wil ik graag mijn schoenen verkopen.

Ik heb deze namelijk gekocht per internet een aantal maanden geleden, nu heeft mijn ventje zijn kostuum met schoenen gekozen.
Wat blijkt?? ik ben groter dan mijn verloofde en dit vind ik persoonlijk niet zo mooi... Heb ondertussen al een nieuw paar schoenen gekocht waardoor ik net even groot ben als mijn verloofde.

Hierbij een link van de schoenen:
http://www.omoda.be/witte-gabor-bruidsschoen-190/SO60_SE1_C40_A4244/
Het is de kleur gebroken wit en ik verkoop ze voor € 50.

Groetjes
Debbie

Debbie
8-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1325


Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik25-3-2012 23:01:40

Hey
Wat vervelend! Dat probleem heb ik ook. De trouwschoenen die ik mooi vind, hebben allemaal een hoge hak!
Mijn hak mag max. 3 cm hoog zijn. Anders ben ik veel groter! Dat vind ik ook niet leuk.
Veel succes met je zoektocht naar trouwschoenen met een lage hak!



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik26-3-2012 10:13:13

het zou handig zijn als je de maat vermeld



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 22:02:16

Hey Kelly, jaja heb er ondertussen gevonden!! bij een supermooie winkel met veel keuze :Linx in Leuven, een echte aanrader ;-)

Oeps Gitte, das inderdaad een belangrijk detail eh, het is maatje 41



Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 22:11:17

Dag Debbie
Heb je daar schoenen gevonden? Fijn! Ik heb er bij Van Loock gevonden, met hak van 3 cm. Er was niet veel keuze.
Hoe hoog is jouw hak nu?



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 13:31:23

heb nu 1tje van 3cm :-) en is juist perfect!
Ja bij Linx is er toch wel een zeer ruim aanbod...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...