Terug naar overzicht
Hoi AnjaAlvast een dikke proficiat voor morgen (een beetje te vroeg, maar morgen zal je niet voor je PC zitten ;o))Je heeft de bedankingen af wanneer jij zin hebt! Er staat daar niet echt een tijd op! Bij de meeste trouwen die ik al meegemaakt heb, was dit na de speech.Waar trouw je?Groetjes en geniet ervan!Veroniek20 07 2007
Hey,Veel succes morgen!Je doet inderdaad wat je zelf wil, maar bij de meeste die ik ken was dat ook vlak na de speech. Dat lijkt me ook het handigst aangezien je dan sowieso al je ouders bedankt en anders moet je daar voor je openingsdans nog eens een kleine speech houden want anders ziet niemand dat je dat afgeeft.Groetjes, Sissi
Dag Anja,Spannend zeker de laatste uren voor je huwelijk?! :-)In verband met je vraag. Toevallig zijn wij gisteren bij onze DJ langsgeweest om het één en het ander te bespreken. Ik dacht dat de bedankingen voor de ouders na de speech gegeven werden. Onze DJ zei dat we dat zelf moeten kiezen, maar hij raad aan dat een kwartier voor de openingsdans te doen. Veel emotioneler zei hij. Dus eigenlijk kan je dat volledig zelf kiezen! Veel succes voor morgen! Geniet ervan!Isabel01/09/07
Dag marga, geniet ervan morgen he. We zullen duimen dat de wolkjes plaatselijk heel braaf zijn en de regen vasthouden...Wij hebben de bedankingen na onze speech gegeven. De speech eindigde dan met "en we zouden ook nog onze ouders willen bedanken, ..." en dan de bloemetjes. Ik vind dit persoonlijk een beter moment dan voor de openingsdans, maar je kiest natuurlijk vrij he. Ik zou bang zijn dat mijn openingsdans wat verloren zou gaan zo vlak na het bedanken van de ouders. Een ander voordeel is dat na de bedankingen iedereen blij rond tafel zit en als je dat na het eten doen je ouders toch nog lang moeten wachten en misschien denken dat je hen vergeten bent.Succes morgen, Katrien
Hey Marga,wij gaan dit niet doen op het grote feest 's avonds maar wel op de kleine receptie bij ons thuis na de mis waar enkel de suite bij is... Wij vonden dit te intiem om te doen waar jan en alleman bij is, vandaar onze keuze. Maar als je het mij zou vragen wanneer het te doen op het avondfeest, dan zou ik ook zeggen achter de speech.Alleszins veel succes morgen!! geniet ervan en vergeet nadien niet aan ons te laten weten hoe het was!!Proficiat alvast!!Groetjes,Saar(25/08/06)
alvast bedankt voor de vlugge reactie.idd de uren voor de trouw zijn heel spannend.want je wilt alles goed geregeld hebben maar sommige dingen die je niet in de hand hebt kunnen soms eens wat teveel worden.zoals het weer ik ga echt hopen en een kaarsje doen branden dat het vandaag,trouwen vanavond voor de wet en nadien wordt er een drankje gegeven voor familie en buren enz.Maar zeker voor morgen als het regent kan er toch niemand iets aan doen en moeten we er het beste van maken!Voor je vraagje veronique we trouwen morgen in de kerk van erembodegemAnja12/08/06