Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar een trouwkoppel uit Genk of omstreken!

  24-3-2012 17:12:02
Hallo!
Wij trouwen op za 7 juli 2012.
We zijn op zoek naar een koppel uit Genk of omstreken dat ons enkele uren met klusjes wilt helpen op onze trouwdag zoals kerk versieren voor de mis, tafels klaarzetten tijdens de mis, rondgaan met drank op de receptie na de mis, ... zodat wij (of onze ouders) ons hier op deze dag geen zorgen over hoeven te maken.
In ruil staan wij paraat op jullie trouwdag!
Interesse? Laat dan een berichtje achter.
Groetjes Caroline & Kris

caroline
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1546


sara
2-3-2013
 Meld misbruik24-3-2012 18:15:18

Woon zelf in Zwitserland dus dit is niet iets voor mij, maar ik vind dit wel een supertof initiatief. Hoop dat andere koppels het jullie nadoen! Veel succes



Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik24-3-2012 20:34:44

Hey Caroline,
wat een leuk idee! Wijzelf zijn van Maasmechelen en ons feest zal in Genk worden gehouden. Mss 1 klein probleempje: wij trouwen op een vrijdag...



caroline
7-7-2012
 Meld misbruik24-3-2012 22:09:57

Hallo Kelly!

Ja dat is misschien wel een minpuntje. Ik sta in het onderwijs dus daar is geen mogelijkheid om overdag te helpen.
Hebben jullie na 4 uur misschien ergens hulp voor nodig?
Je mag me altijd mailen op vergultcaroline@hotmail.com
Groetjes! x



Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 21:50:51

Hey Caroline,
wie hebben vooral iemand nodig tussen 14u30 en 17u30 omdat we na ons burgerlijk huwelijk van een hapje en drankje willen genieten in eigen tuin...
Jammer, hopelijk vind je snel iemand. Het idee vind ik alvast super! X



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik26-3-2012 22:31:53

Inderdaad super idee - wij bruidjes weten hoe belangrijk het is dat alles in orde is zoals je het voor ogen hebt ;-) Ikzelf ben van Oost-Vlaanderen, dus kan je in dit geval niet helpen, maar alleszins heel veel succes!



caroline
7-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 22:50:12

Hoi Kelly,

Misschien kunnen we elkaar toch nog helpen.
Als je wilt mag je me een mailtje sturen vergultcaroline@hotmail.com of toevoegen op facebook vergult caroline. Ik laat je dan weten hoe ik het zie. :)
Bedankt voor je reactie!
Groetjes Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...