Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 10 maart 2012

  24-3-2012 13:26:19
Ik wou jullie graag mijn verslagje, en al enkele fotootjes delen over onze trouwdag op 10 maart 2012..

Het begon eigenlijk al de dag ervoor, we zijn met onze getuigen 'n hapje gaan eten, en nog iets gaan drinken om alle zenuwen wat te vergeten. Thuis zitten stressen leek ons niet zo'n goed idee, dus hup !
Rond 00u zijn we uit elkaar gegaan, mijn ventje sliep bij zijn getuige, en mijn getuige kwam bij ons thuis slapen. Na 't afscheid richting huis gereden, onze pyjama aangedaan en vlug nog even naar het laatste halfuurtje gekeken van de (opgenomen) halve finale van the voice...
Om 01u in bed en eigenlijk direct in slaap gevallen, tot om 06u30 de wekker afliep!
Bedje uit, ontbijten en ons douchen, want om 7u15 kwam de fotografe toe, dan hadden we nog even tijd om wat te praten over de mooie dag die voor de deur stond, en om 7u45 vertrokken we richting de kapster, die ons haar héél mooi opgestoken heeft, en die ook onze make-up deed.. echt prachtig was 't!
Om 9u30 waren we allebei klaar, en konden we terug naar huis om ons aan te kleden.
Eenmaal thuisgekomen waren omama & opapa al toegekomen bij ons, met de kids (die daar hadden geslapen), en konden die ook hun kleertjes aandoen.
Iedereen kon zich daar wat verder klaarmaken, we hadden tijd genoeg, en raar maar waar... geen stress!
Ondertussen waren mijn ouders en grootmoeder toegekomen om kwart na tien, en de verdere genodigden (dichte familie) voor de viering in de wet druppelden ook langzaamaan binnen..
Iedereen was klaar, we konden elkaar allemaal eens bewonderen in onze feestkledij, en de eerste wenskaartjes opendoen.

Om 10u45 zag ik een dat er beweging was aan de voordeur... en ik hoorde dat mijn ventje met zijn getuige (en ons vervoer, een oldtimer) toegekomen waren, spannend!
De bel gaat... en daar stond hij, 'n prachtig kostuum, een prachtig bruidsboeket in z'n handen (gemaakt door mijn schoonmoeder!), en de mooiste glimlach & pretoogjes die ik me maar kon inbeelden!! We waren superblij om elkaar eindelijk te zien, hij vond me echt beeldig, zijn mond viel zowaar open toen ik de deur opendeed!
Ook hier heb ik geen traan gelaten, hoewel ik eigenlijk wel een super emotionele ben.. ik heb dat wat afgeblocked denk ik die dag....
Hij kon nog even binnenkomen en iedereen begroeten, we hadden mooi de tijd en dan...
Dan zeiden we tegen elkaar.. nu komt ONZE dag, nu gaan we er echt ten volle van genieten!

Toen zijn we ingestapt en kon onze karavaan vertrekken naar het stadhuis, waar we verwacht werden om 11u30. Eerst nog een foto voor in de krant laten nemen (blijkbaar is dat de gewoonte), en de burgemeester stond ons al op te wachten binnen. De kids mochten naast hem gaan zitten vooraan, je zag ze blinken hoor!!
Hij had erg veel zorg en tijd aan de voorbereiding van de viering besteed, dat merkten we direct! In een kwartiertje was dit geklonken, en waren we eindelijk, na 12 jaar, man en vrouw!!
Daarna was er daar ter plaatse nog een glaasje voorzien, voor we richting onze zaal gingen. We hadden daar een kleiner zaaltje, met veranda en uitzicht op de tuin, waar we konden lunchen en ook daarna onze foto's nemen.
Na het eten kwam er plots een stralende zon aan een blauwe hemel, en zo kon iedereen de tuin in om allerlei leuke foto's te maken, echt zalig was dit! Hiervoor hebben we echt onze tijd genomen, lekker relaxed.
Onertussen was het 14u30 en konden we ons stilletjesaan beginnen klaarmaken voor de viering voor de kerk om 15u, dit was maar 2min rijden dus we hadden wel nog even tijd. Terwijl iedereen vertrok naar de zaal kregen we toch 'n beetje zenuwen moet ik zeggen...
Om 15u kwamen we toe aan de kerk, en het kerkje zat redelijk vol! Veel mensen waarvan we niet gedacht hadden dat ze zouden komen, zaten ons op te wachten. Zelfs kindjes en mama's uit onze kids hun klas!
Op de tonen van Enya - Only time gingen we naar voren in de kerk, met onze kindjes die net voor ons liepen.. Brrrr, ik krijg nog kippevel als ik eraan denk... Iedereen keek, iedereen lachte.. het was perfect!
Het was een supermooie viering die een uurtje duurde, wel 'n viering zonder eucharistie. De pastoor had gevraagd om bv een kruisje te kopen, zodat hij dit kon zegenen en iedereen kon eens naar voren gaan om dit aan te raken.
Wij zagen iedereen aan ons passeren, familie, kennissen, zelfs buren, kindjes uit de klasjes van onze kids (eerste en tweede kleuter). Het was een losse, luchtige en kindvriendelijke viering. Ons dochter (bijna 4j) had er niks beters op gevonden om vooraan in de kerk haar om te draaien naar de mensen, en te zwaaien naar iedereen, en naar zowat iedereen een handzoentje te gooien.. prachtig, en met de nodige hilariteit bij de mensen :-)
De muziek die we nog gebruikten in de kerk, en waar we supergoeie kritiek op kregen was
Bart Peeters - Hoeveel ik van je hou
Feather theme - Forrest Gump
Laura Jansen - Use somebody
Yann Tiersen - La valse d'Amélie (uittrede)

De pastoor had 'n prachtige preek voorzien, helemaal op ons afgestemd.. Hij had er echt ook zijn tijd ingestoken.
Toen we naar buiten gingen stond iedereen ons op te wachten buiten en kregen we een luid applaus, en blaasden de kindjes belletjes, en kregen we een heleboel bloemmetjes!

Daarna, nadat we alle extra aanwezigen bedankt hadden, gingen we terug richting feestzaal. De meesten die naar de kerk gekomen waren, hadden een halfuurtje over en gingen allemaal een koffietje drinken de de taverne nabij de kerk, en zo konden wij even bekomen en ons ff opfrissen en klaarmaken voor de receptie.
Toen begon iedereen toe te komen, en krijg je het als bruid en bruidegom superdruk. Wij hadden de indruk iedereen wel gezien te hebben, maar niet echt de tijd hadden om echt te babbelen met iedereen..
Maar opnieuw was het zalig: iedereen was in de stemming en lachte, de zaal en bediening deden super hun best, chapeau!
Rond 19u werden de gasten aan tafel geroepen, en kondigden de ons nog eens aan, vooraleer we aan het diner begonnen.
Vanaf 21u kwamen de gasten toe voor het avondfeest, die kregen ook eerst 'n glaasje en konden dan aan tafel aanschuiven voor het dessertbuffet.
Na het dessertbuffet namen de broer van mijn ventje het woord. Ze hadden namelijk vrienden en familie in de weken daarvoor geînterviewd, en daarvan een filmpje gemaakt.. Wij moesten in het midden van de zaal op twee stoelen gaan zitten, en de film werd via een beamer op een wit scherm getoond.
Hoe we elkaar hadden leren kennen 12 jaar geleden, anekdotes, herinneringen, bloopers en foto's werden getoond, allemaal in 'n 'film' verwerkt.
Dit was de trailer die we te zien kregen: http://youtu.be/dadjQ9Yra5c

Hierna kwam een stuk van vrienden en familie, en als slot kregen we dit:
http://www.youtube.com/watch?v=Jxl7wSjwuO4

Dat was toch even slikken, maar de avond zelf heb ik terug geen traantje gelaten. Nu kan ik er niet naar kijken zonder 'n krop in de keel te krijgen..

Daarna moest mijn ventje speechen, met een wankele stem, maar hij heeft dit goed gedaan! Daarna beide getuigen, en toen werden we op de dansvloer geroepen voor de openingsdans.
http://www.youtube.com/watch?v=E1CY9qszYmw
Zoals ik al in een eerder topic zei, ik had 'n complete black-out, ik herinner me niks van onze openingsdans! Ik was wel danig nerveus, we hadden vlug vlug 's middags eens geoefend daar, want met mijn kleed had ik nog nooit gedanst, en het lukte niet echt..
Nu lukte 't redelijk goed, hier en daar wat kleine dingetjes maar ach, vonden we niet erg! Let zeker in het filmpje op de voetjes van ons zoontje van 5 jaar, die ze filmden, rond 3min50... super toch!!
Na de openinsgdans en vermenigvuldiging begon 't dansfeest, dat duurde tot 5u.
Moe maar voldaan zijn we daarna in ons bedje gekropen, even genoten van het man-en-vrouw-zijn, en dan in slaap gevallen.. Niet zo lang eigenlijk, want door de adrenaline waren we al wakker om 10u30, en echt wel klaarwakker, helemaal niet moe. We hebben ontbeten, zijn op de moto gesprongen, want het was supermooi weer, en we zijn een toertje gaan doen. We zijn daarna ook riching kids gereden, die bij oma en opa logeerden, hebben nog wat gespeeld met hen en gegeten, en daarna konden we op reis vertrekken... en genieten!!

Na de geboortes van onze twee kindjes was dit ongetwijfeld de mooiste dag van ons leven!!
Dit zijn alvast enkele sfeerbeelden

Groetjes,

Lieselot & Bert
Inmiddels als 2 weken gelukkig getrouwd!



Lieselot
10-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2176


Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik24-3-2012 13:48:40

Prachtig Lieselot! Een dikke proficiat!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik24-3-2012 14:39:27

Hey,

Super leuk! ook je haar lag super mooi....

Heel veel geluk samen en geniet nog van het verdere leven als man en vrouw!

Veel groetjes

Ellen



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik24-3-2012 15:13:31

Héél mooi allemaal!! Mooi kleedje ook! En die trailers van de vrienden en familie... SUPER!! Ik ben ontroerd :-)



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik24-3-2012 19:43:33

Leuk verslagje en zeer leuke foto's!!!

Nog een dikke proficiat!

Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-3-2012 20:23:19

Prachtige bruid!! Echt fantastisch kleed...en je kapsel ook echt super mooi!
Jullie straalden echt als koppel...en wat een mooie kindjes hebben jullie!!
De vrienden hebben echt werk gemaakt van die filmpjes...ik werd er zelf emotioneel van :-)!!
Heel leuk verslagje...en leuke foto's!
Geniet van jullie gezinnetje!

groetjes

Sandra



delphine
9-6-2012
 Meld misbruik24-3-2012 21:12:40

Ziet er een stralende dag uit!! van waar komt je kleed als ik vragen mag of van welk merk want lijkt verdacht goed op die van mij :-)

Geniet ervan!!



tamara
30-3-2012
 Meld misbruik24-3-2012 22:52:34

superfoto's je straalde echt allemaal!



Lies
18-8-2012
 Meld misbruik25-3-2012 0:56:12

Het was een prachtige dag! Jullie straalden allebei en hebben het echt verdiend na zo'n mooie voorbereiding!



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik25-3-2012 14:07:49

van harten
veel gezondheid, liefde en geluk toe gewenst

francis



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik25-3-2012 22:45:53

Dikke proficiat en veel geluk samen!!
Bedankt om ons te laten mee genieten van jullie mooie dag!

Groetjes,
Sonja



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik26-3-2012 9:53:30

Ik wens jullie een dikke proficiat!En echt mooi gedaan zeg, die filmpjs!
Groetjes



Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik27-3-2012 13:13:50

Bedankt iedereen voor de wensen!

Het is inderdaad ons zoontje dat ze filmen, die met z'n voetjes op de maat meedoet.. echt super vond ik dat!! Na de vermeninigsvuldigingsdansen hebben ze ook K3, Oyalélé gedraaid en daar heeft ons dochter dan 'n showtje op gegeven :-) Ze is bijna 4 jaar, maar ze danst al gelijk wij, ze weet hoe ze moet dansen en met wat ze kan shaken ;-)

Telkens als ik naar de filmpjes kijk, krijg ik stress, méér stress dan ik de dag zelf gehad heb!
Maar we hebben zO genoten, het was ook echt onze dag!! We hadden 't niet anders gewild...

Mijn kleed is van Pronovias, komt binnenkort te koop ook... eerst even naar de droogkuis brengen..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info