Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

christel boone

10-8-2006 22:03:27
Iemand ervaring met Christel Boone? Hoeveel kost een jurk daar?

annemie
4-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 389

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik10-8-2006 22:05:59

ik spijtig genoeg enkel een negatieve ervaring. Ik was met mijn toen vriend, nu man, binnengesprongen om eens te vragen hoe het daar in zijn werk gaat en we mochten met moeite de winkel binnen. Ze gaf ons een kaartje van hun website en zei dat we maar eens op hun website moesten kijken. Buitengekuist dus. Daarmee had ik geen zin om daar nog terug te gaan.

groetjes,

Katrien

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik11-8-2006 9:02:14

Hey Annemie,

ik moet spijtig genoeg het verhaal van Katrien bevestigen; ze heeft prachtige jurken (de prijs weet ik niet want ik heb enkel juwelen bij haar gekocht) maar ze is absoluut niet vriendelijk en het is haar precies allemaal te veel...
Niet echt een aanrader...
Btw, de jurken die zij verkoopt, verkopen ze meestal ook in andere zaken hoor.

groetjes, en succes bij je zoektocht!

Saar
(25/08/06)

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik11-8-2006 10:38:19

bedankt

Ik had haar een mail gestuurd, maar daar krijg ik ook geen reactie op. Jammer, want het is wel mijn stijl. Ken je winkels die de jurken ook verkopen?

Sandra
3-6-2006
 Meld misbruik11-8-2006 11:42:30

Hier ook niet zo'n goede ervaring met haar. Had na lang zoeken eindelijk de perfecte halsketting gezien in haar etalage. De prijs in de etalage was verlaagd naar 60 euro (laatste dag solden) Toen ik ze wou kopen kostte ze opeens 90 euro. Ze zei dat ze zich vergist had. Heb ze uiteindelijk dan toch maar gekocht en heb er toch nog 10 euro kunnen afdoen maar daar zien ze mij ook nooit meer hoor. Oh ja, mijn kleed komt uiteraard niet van daar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...