Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'de kus' tijdens huwelijksviering wanneer??

  10-8-2006 21:48:37
Hallo iedereen
misschien een stomme vraag, maar ik begin nu te twijfelen wanneer bruid en bruidegom elkaar tijdens de huwelijksviering mogen kussen. Is dat na de geloften of na de ringen ?

Groetjes

annabel
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1654


Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik11-8-2006 9:22:17

Ik zou zo zeggen als de pastoor zegt dat jullie mogen kussen... :p

Isabel
01/09/07



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik11-8-2006 10:19:31

dat is net nadat de pastoor zegt dat je in de ogen van de kerkgemeenschap man en vrouw bent... denk dat het na de geloften is. Maar niet mee inzitten, de pastoor zegt dat je mag kussen... enfin,... onze ouderwetse pastoor zei het op deze manier: "en nu is er iets waar de mensen op wachten".... dat was dus het signaal om te kussen ;-)

Veel succes
Catherine
27.05.2006



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik11-8-2006 11:00:52

ja dat komt na dat de pastoor zegt:de kerkgemeenschap.....!maar bespreek dat zeker met je pastoor dat jullie willen dat hij dat zegt of zet het in je boekje,want bij ons heeft hij niks gezegd,dus er was ook geen kus en dat vond ik toch wel spijtig.we hebben dan bij het buiten komen maar eens goed gekust.
groetjes
Sarah
15/7/06



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik11-8-2006 22:01:01

Na de ringen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...