Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf - wel of niet?

  23-3-2012 20:16:45
Bruidjes,
Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik een videograaf wil op mijn huwelijk. Eigenlijk was ik tot deze middag ervan overtuigd dat ik wel eentje wou. We hebben twee schattige kleine dochtertjes, en het lijkt me leuk om binnen enkele jaren die beelden van onze mooie dag en schatten van kinderen terug te zien. Maar ik ben dus wat op zoek gegaan naar informatie en ik kom overal tegen dat mensen zo'n filmpje van max 30min tot 1u krijgen. Tja dat vind ik dus wel weinig als ze een hele dag komen filmen. Ik zou het bijvoorbeeld belangrijk vinden dat heel de viering in de kerk erop staat omdat er sowieso erg veel persoonlijke dingen aan bod komen. Ook komt een goede vriend van ons zingen. Ik zou graag dingen zien op mijn film dat ik zelf gemist heb. Bijvoorbeeld op de receptie wanneer ik andere gasten ontvang. Maar dat krijg je toch onmogelijk allemaal in 1 uur geplakt?

marijke
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 858


Julie
22-9-2012
 Meld misbruik23-3-2012 20:36:56

Hey

Ik heb een videograaf gevraagd enkel om onze mis te filmen, ook omdat daar idd veel 'persoonlijke zaken' worden gezegd en getoond, er komen ook mensen zingen, enz, ik wil die traantjes zien ;-) Als ze daar een film van een uur van zullen maken zal er toch niet zo heeel veel geknipt moeten worden hoop ik dan!
Het feest wordt enkel door de fotograaf bijgewoond. Voor op de receptie bv, die videograaf kan toch de gesprekken niet filmen é, voor mij lijkt een fotograaf dan voldoende om de sfeer en de mensen vast te leggen, nie? Niet iedereen vind dat ook leuk dat er een film gemaakt wordt tijdens zo'n receptie of feest, men kan zich snel geviseerd voelen..
Nuja, misschien bespreek je het best eens met een videograaf, wellicht kan hij je ook de volledige niet gemonteerde film bezorgen é om het toch te hebben, maar als je't wil tonen aan anderen heb je denk ik beter een korte versie!

Groetjes!
julie



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik23-3-2012 23:34:43

Een film moet boeiend blijven, zoniet is dit veel te saai om naar te kijken, zelfs als dit je eigen trouwfeest is. Doch een lange én vlotte film is perfect mogelijk, indien er veel beschikbaar filmmateriaal is.

http://www.discovideo.be/diensten/videoreportages/

grtz



natje
12-5-2012
 Meld misbruik24-3-2012 8:34:42

wij hebben ook een videograaf freddy van de cauter.
die komt bij ons filmen van s'morgens tot s'avonds laat
ik vind persoonlijk dat een film zoveel meer zegt dan fotos
en altijd leuk om terug te zien
en op feest zie je niet alles en verloop van tijd vergeet je ook leuke dingen
en met een film kun je echt wel blijven nagenieten he



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik26-3-2012 10:04:49

Hallo,

Wij hebben de hele dag laten filmen en onze film duurt echt wel langer dan een uurtje... Het zal toch zeker twee uur zijn. De huwelijksmis zit er ook in, niet helemaal, maar de belangrijkste stukken eruit wel, ook het klaarmaken 's morgens, het ontvangen van de suite, het gemeentehuis, de fotoshoot en het avondfeest. Onze film is in hoofdstukken verdeeld zodat je snel naar het gewenste deel wilt gaan EN er is een korte samenvatting van een tiental minuutjes...

Ik wou vanaf het begin een video, mijn man toen niet, tot op het laatste moment hij toch heeft toegegeven (we hadden nog iets van ons budget over, vandaar) en nu zegt hij zelf dat hij echt tevreden is dat we dat toch gedaan hebben. Het zegt echt veel meer dan foto's... (foto's zijn natuurlijk ook super eh...)

Wij hadden Guy De Locht van Lommen (video-foto-service)... in vergelijking met andere viel hij ook zeer goed mee qua prijs (dit was wel samen met de foto's)

Groetjes
Annelies



geert

 Meld misbruik14-4-2012 18:38:21



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info