Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nylonkousen in de suite?

  22-3-2012 12:39:38
Hello bruidjes!

Draagt iedereen bij jullie nylonkousen in de suite?
Discussie met schoonmoeder en zuske wil er absoluut geen aandoen omdat ze schoentjes heeft met open teen.

Groetjes,

Serafien

Serafien
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1690


wendy
1-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 12:46:37

goh beetje persoonlijke keuze denk ik..; je hebt wel al panty's zonder teen dus voor open schoenen ideaal...



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 12:51:50

Dat is toch niet belangrijk of ze nu al dan niet nylons dragen? Laat ze dus gewoon hun eigen zin doen.
Ik houd eerlijk gezegd ook niet van nylons in schoenen met open teen (zelfs niet van de aangepaste).



Annelies
28-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 13:00:17

Ik vind dit ook persoonlijk. Bij ons gaan de moeders er dragen, maar de rest van de suite niet.



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik22-3-2012 13:35:07

bij ons droeg niemand nylons (ik ook niet trouwens)... bij schoenen met een open teen vind ik het eigenlijk ook niet mooi... mij zou het persoonlijk absoluut niet uitmaken of ze er wel of niet dragen hoor...



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik22-3-2012 14:33:18

Waarom zouden ze dit wel of niet moeten? Die ga je echt niet zien op de foto's hoor.



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 14:33:28

Ik vind dit ook persoonlijk ;-) Hier wordt de suite zelfs vrijgelaten in wat ze aandoen! ;-)



Dorine

 Meld misbruik22-3-2012 15:16:52

Het is inderdaad een persoonlijke keuze.
Mijn zoon trouwde midden in de zomer, één van de weinige snikhete dagen. Ikzelf heb gekozen voor een fijne nylon, de moeder van de bruid niet. Achteraf kreeg ik wel te horen van sommige: "het staat toch echt iets eleganter en fijner om een nylon te dragen, met een knipoog naar de moeder van de bruid". Tja er zijn mensen die daar op letten en anderen dan niet!
Zelfs met de warmte stoorde het mij niet en ik ben absoluut geen nylon-fan :)



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-3-2012 16:53:26

Hallo,

Ik denk niet dat dit veel verschil zal maken, zonder kousen heeft de ene ook bruinere benen dan de andere, dus ik zou hier niet echt een punt van maken.
Het is ook zeer persoonlijk, de ene wil niet zonder en de andere wil niet met kousen. Ik heb geen kousen aangedaan, vond dit te warm, ik had wel wat zonnebank gehad om toch een mooi kleurtje te hebben. Ik denk niet dat de dames in mijn suite kousen aanhadden, ze waren ook in het lang dus dit zag je niet.

Je hebt ook kousen zonder teentjes, speciaal voor schoenen met een open teen... misschien dat dit een oplossing kan zijn..

Groetjes
Annelies



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik22-3-2012 17:33:40

De discussie niet waard denk ik dan ;)
Laat ze gewoon hun zin doen, zij moeten ook 'op hun gemak' lopen eh de hele dag.. :)



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 17:53:44

Ik doe er zelf geen aan dus waarom zou ik in godsnaam mijn suite verplichten om er wel aan te doen ;-). Ik denk dat enkel mijn schoonmama ze zal dragen omdat ze 61 jaar is en ze haar benen veel te bleek vindt en liever niet onder de zonnebank wil. Mijn mama (51 jaar) en mijn 2 vrouwelijke getuigen (23 en 24 jaar), zullen er zeker geen aandoen :-).

Groetjes!

Evelien



Serafien
19-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 19:31:15

Merci voor de reacties; ik denk er net zo over als jullie; mijn schoonmoeder houdt er echter andere ideeen op na dan mij en dat botst soms. Kvind ook dat iedereen zich goed moet voelen met of zonder nylons.
Veel plezier met jullie voorbereidingen

Groetjes



Elien
21-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 19:38:21

Hey Serafien,

Hier heb ik mijn kousen gekocht.
Ze hebben ook kousen zonder teen... misschien een oplossing, je ziet maar.
Nog veel succes!



Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik23-3-2012 9:06:20

Bij ons draagt niemand er! De mama's mogen allebei fier zijn op hun benen en we trouwen op 18 augustus. In de winkels zeiden ze idd dat het hoort om er te dragen, maar wij vinden dat persoonlijk allemaal niet mooi :) Op foto's van andere huwelijken - ook in de winter - vind ik dat zelfs niet mooi tijdens het avondfeest. Er ligt dan een vreemde glans op de dames hun benen. Bij ons is het alvast geen discussiepunt ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...