Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bevestigingen

10-8-2006 16:03:33
hoi medebruidjes

ik heb vorig weekend de uitnodigingen naar vrienden en familie verstuurd. hoe lang duurt het ongeveer vooraleer je alle bevestigingen binnen hebt?

groetjes

Inge
14-10-2006

Inge
14-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 321

Evy
18-8-2006
 Meld misbruik10-8-2006 16:27:56

Hallo Inge,

Heb je er dan zelf geen datum opgezet?
Bij mij op het kaartje stond: gelieve te verwittigen voor...

Groetjes
Evy

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik10-8-2006 17:09:23

Het binnenlopen van bevestigingen gaat meestal redelijk traag. De meesten bellen nog rond de datum op zelfs nog later dan de dag die op je uitnodigingen vermeldt staat als "te verwittigen voor...".

Bij ons waren er zelfs mensen die nog twee dagen voor het feest belden om te vragen of ze mochten komen. Ook zijn er veel die denken dat je wel weet dat ze zullen komen en dus niet meer expliciet bevestigen, zeker familie en vrienden.

Geduld dus en desnoods de mensen zelf opbellen als je het echt moet weten. Dat hebben we ook moeten doen...

Groetjes,

Katrien

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik11-8-2006 9:34:01

Hey,

Wij hebben op onze kaart vermeld verwittigen voor 15 augustus (we trouwen op 09/09/06)en ik moet zeggen dat het bij ons al redelijk goed gegaan is. De laatste week hebben er veel bevestigd. Op 3 koppels na weten we het voor de feest. Voor de receptie zijn er echter nog redelijk veel die niets laten weten hebben. Tegen eind volgende week bel ik die dan zelf wel es op.

je niet direct druk maken hoor, de meeste wachten redelijk lang om te bevestigen.

groetjes
Ann-Sophie

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik11-8-2006 10:01:23

Ook bij ons werd er een datum op gezet en de meesten hebben ervoor geantwoord - zelfs vrienden en familie. Wie niet tijdig antwoordde, kreeg een mailtje ter herinnering of werd opgebeld.
Wij hadden de uiterste datum op 4 weken voor het feest gezet omdat we al gehoord hadden dat heel wat mensen over die datum gaan maar dat viel uiteindelijk goed mee...

Succes met het tijdig binnenkrijgen van je antwoorden...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...