Terug naar overzicht
Hallo Inge,Heb je er dan zelf geen datum opgezet?Bij mij op het kaartje stond: gelieve te verwittigen voor...GroetjesEvy
Het binnenlopen van bevestigingen gaat meestal redelijk traag. De meesten bellen nog rond de datum op zelfs nog later dan de dag die op je uitnodigingen vermeldt staat als "te verwittigen voor...".Bij ons waren er zelfs mensen die nog twee dagen voor het feest belden om te vragen of ze mochten komen. Ook zijn er veel die denken dat je wel weet dat ze zullen komen en dus niet meer expliciet bevestigen, zeker familie en vrienden.Geduld dus en desnoods de mensen zelf opbellen als je het echt moet weten. Dat hebben we ook moeten doen...Groetjes, Katrien
Hey,Wij hebben op onze kaart vermeld verwittigen voor 15 augustus (we trouwen op 09/09/06)en ik moet zeggen dat het bij ons al redelijk goed gegaan is. De laatste week hebben er veel bevestigd. Op 3 koppels na weten we het voor de feest. Voor de receptie zijn er echter nog redelijk veel die niets laten weten hebben. Tegen eind volgende week bel ik die dan zelf wel es op.je niet direct druk maken hoor, de meeste wachten redelijk lang om te bevestigen.groetjesAnn-Sophie
Ook bij ons werd er een datum op gezet en de meesten hebben ervoor geantwoord - zelfs vrienden en familie. Wie niet tijdig antwoordde, kreeg een mailtje ter herinnering of werd opgebeld.Wij hadden de uiterste datum op 4 weken voor het feest gezet omdat we al gehoord hadden dat heel wat mensen over die datum gaan maar dat viel uiteindelijk goed mee...Succes met het tijdig binnenkrijgen van je antwoorden...