Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kasteel van lebbeke

  2-7-2004 12:25:23
Hallo,

We dachten eraan om ons trouwfeest te geven in het kasteel van lebbeke. Heeft iemand daar al een feest meegemaakt? Heeft iemand daar negatieve ervaringen gehad?
Alvast bedankt voor de reacties,
Groetjes


fien
21-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 3776


Evie
4-9-2004
 Meld misbruik2-7-2004 14:39:12

Wij zijn onlangs naar een feest geweest in het kasteel van Lebbeke.

Doen zou ik zeggen.

Amai, wij waren echt onder de indruk hoor. Het eten was verbluffend lekker. 't Zag er uit als een schilderijtje. Het decor is ook sprookjesachtig. 't Was gewoon schitterend!

Niet twijfelen hoor, beter ga je niet vinden denk ik. Dat en de Waerboom zijn voor mij top!

groetjes



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik2-7-2004 14:52:14

Hoi Fien,

Wij hebben hier een minder goede ervaring mee. Twee jaar geleden heeft mijn nicht haar trouwfeest daar gedaan en het was niet zo super. Het is wel een hele mooie omgeving/locatie, maar het eten was bij ons absoluut niet lekker. Waarschijnlijk hangt dit wel af van wat je kiest (toen was het eerder zo haute cuisine: een groot bord met weinig eten en dan nog al van die speciale dingen die niet echt lekker zijn). De zaal waarin het feest plaatsvond, was ook niet echt 'praktisch' (een soort van L-vorm), maar ik denk dat er meerdere zalen zijn, niet?

Morgen trouwt een andere nicht van mij (de zus van de nicht die daar al getrouwd is) daar. Ik zal je laten weten hoe het geweest is. Als je dat liever wilt, mag je altijd je emailadres geven en dan mail ik je onze 2de ervaring daar.

Groetjes en veel plezier met de zoektocht,
Katleen




3-9-2005
 Meld misbruik2-7-2004 17:30:52

Katleen,

Het feest van je nicht kan toch niet zo slecht geweest zijn, aangezien haar zus daar ook trouwt?
Groetjes



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik2-7-2004 18:07:36

Goh, slecht was het feest niet hoor, maar wij vonden het eten absoluut niet goed. Maar zoals ik al zei, heeft dat ook te maken met je menukeuze. Persoonlijk vind ik dat er betere locaties zijn, maar dat is voor iedereen anders he.

Die kant van onze familie is nogal 'speciaal'. Het was een combinatie van factoren die het feest minder geslaagd maakte dan andere feesten. En dat was voor een groot deel te wijten aan het eten, want wie gaat er nu na een trouwfeest graag met honger naar huis???

Maar wie weet draait het morgen wel helemaal anders uit... Die locatie heeft wel een goede naam dus...



fien
21-5-2005
 Meld misbruik2-7-2004 19:51:18

Alvast bedankt voor de info! Zondagmiddag gaan we er al eens eten ... Dan weten we meteen of we de keuken goed vinden.
Maar ik ben het ermee eens: er moeten niet te speciale dingen op je bord liggen: het moet een grote groep mensen bekoren.

Tot zondag,
Fien



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik4-7-2004 21:11:52

Hey Fien,

En wat vonden jullie van de locatie??? Kregen jullie wat te eten vandaag of bedoel je gewoon de menuvoorstellen?

Het feest gisteren was véél beter dan het vorige dat we daar meegemaakt hebben. Het eten was stukken lekkerder en bovenal: MEER! Echt waar, de eerste keer hebben we veel te weinig gekregen en zijn er heel wat mensen met honger naar huis gegaan (en velen herinnerden zich dit nog, dus het lag niet aan ons).

Het moet gezegd worden dat het in elk geval een zeer mooie locatie is en de bediening is uitstekend.

Een minpunt aan de zaal zelf vind ik dat ze in L-vorm is. Er zijn dus mensen die precies in een 'hoek' zitten (zeker als je veel mensen uitnodigt) en niet veel kunnen zien. Gisteren was het een feest voor +- 150 mensen en dat is eigenlijk wat te veel voor de zaal vind ik. Er was nl geen dansvloer, maar hiervoor moesten er enkele tafels weg en dat is wel minder. Dat is natuurlijk hoe je het zelf ziet...

Laat je weten wat jullie er zelf van vonden? Wanneer gaan jullie trouwen?

Groetjes,
Katleen



fien
21-5-2005
 Meld misbruik5-7-2004 11:55:44

Hallo Katleen,

Wij hebben er gisterenmiddag gegeten met onze ouders, en ik moet zeggen, het was zeer lekker. De locatie is prachtig en de bediening was goed. We denken er aan om daar ons feest te geven. De zaal is inderdaad niet groot, maar ik vind dat wel intiem en karaktervol, maar toch wil ik ook niet dat mensen in een hoek moeten gaan zitten. En ik zou ook absoluut niet willen dat de mensen met honger naar huis gaan.
We zouden graag trouwen eind mei volgend jaar, het hangt ervan af of de zaal nog vrij is. En, wanneer trouwen jullie, en waar?

Hadden jullie zaterdagavond nu voldoende gegeten?

Groetjes
Fien



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik5-7-2004 18:54:08

Hoi Fien,

We hadden zaterdag absoluut genoeg eten hoor (en ook heel erg lekker). Het hangt er duidelijk van af welk menu je neemt.

Wij trouwen op 16 juli 2005. Het feest gaat door in Salons Paaleyck in Kapelle-op-den-Bos.

Is het Kasteel van Lebbeke dan nog vrij eind mei of weet je het nog niet? Hopelijk wel, maar mei is zeer zeker een populaire maand...

Groetjes,
Katleen



fien
21-5-2005
 Meld misbruik5-7-2004 21:09:11

Dag Katleen,

We hebben al een optie genomen op 28 mei, dus dat is geen probleem.
Zaterdag hebben we ook de Lozen Boer in Lochristi gezien. Dat is werkelijk prachtig! Jammer genoeg is daar in de lente en de zomer van 2005 geen enkele zaterdag meer vrij: misschien moeten we eens naar de herfst of de winter kijken.

groetjes,
Fien

P.S. Net even op de website van de Salons Paaleyck gekeken: ziet er ook goed uit! Dat is wel teveel uit de richting voor ons.



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik6-7-2004 20:08:51

Dag Fien,

Zou je het goed vinden om anders te mailen? Dat is toch net iets makkelijker dan dit forum. Laat maar weten en dan geef ik mijn e-mailadres.

Groetjes,
Katleen



fien
21-5-2005
 Meld misbruik6-7-2004 20:54:33

Katleen,

Je kan me mailen op:
fien@vza.be

Groetjes
Fien



Lore
22-5-2004
 Meld misbruik3-8-2004 18:51:10

Hallo Fien, wij hebben onze trouwfeest gegeven in 't Kasteel Van Lebbeke en ik heb maar één woord voor 'onze dag': PERFECT!!!
Het kasteel van Lebbeke is echt een schitterende lokatie, erg romantisch, en héél lekker eten!
Ik had me geen mooiere dag kunnen voorstellen.



fien
21-5-2005
 Meld misbruik9-8-2004 12:08:12

Hallo Lore,

Ik kan me inbeelden dat het perfect was!
Wannneer zijn jullie er getrouwd?
En, welke DJ hadden jullie?
Wij gaan er 21 mei 2005 ons trouwfeest geven.

Groetjes,
Fien



elke
26-9-2009
 Meld misbruik13-10-2008 11:02:17

Hallo,

Wij denken eraan om eveneens ons trouwfeest te laten doorgaan in Kasteel van Lebbeke.

Heeft er iemand ervaring mee anno 2008?

Groetjes, Elke



Stephanie
11-4-2009
 Meld misbruik27-12-2008 13:54:26

Beste,

wij zouden graag trouwen in 2009 in kasteel van lebbeke. Nu had ik graag de laatste reacties gekregen omtrent de service - muziek - eten anno 2008. We zouden een avond feest van een 150 personen geven. Alle reacties hierover zijn heel welkom omdat ze ons kunnen helpen in onze definitieve keuze.

Bedankt al

Marie



Nathalie

 Meld misbruik20-4-2009 11:09:44

We zijn vorige week een kijkje gaan nemen in het kasteel van Lebbeke.
De zaal was heel mooi, maar de ontvangst en uitleg was ondermaats. We vertrouwen de uitbater helemaal niet om ons feest in goede banen te leiden.



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik5-5-2010 16:25:41

Hallo

Mijn vriend en ik twijfelen op dit moment tussen 2 zalen: het kasteel van Lebbeke en salons het oud gemeentehuis van Wichelen. Wat kunnen jullie mij het meest aanbevelen?
Het kasteel van Lebbeke is supermooi en romantisch, maar ik heb hier al gelezen dat je met honger naar huis gaat...
Het oud gemeentehuis van Wichelen lijkt me vrij donker, zeker nu het opnieuw geverfd is. Ik heb echter wel al véél horen 'stoefen' over hun eten... Bovendien is Els Schouppe, de uitbaatster, zéér vriendelijk.
Dit weekend verlopen onze 2 opties en ik weet het echt nog niet. Wie helpt ons kiezen?

Dankjewel!

Groetjes
Ellen



FILIP
20-5-2016
 Meld misbruik25-5-2016 11:10:39

Zopas ons huwelijksfeest gevierd. Zowel wij als onze gasten hadden niets dan lof voor de locatie, de perfecte bediening en de uitmuntende keuken. Van bij het aperitief tot na de mignardises kunnen we alleen in superlatieven spreken : finesse en een mooie presentatie ! Heel sterk dat je dit hoge niveau van een toprestaurant ook in een feest voor meer dan 100 mensen kan aanhouden. Filip en Sylvie



Kelly

 Meld misbruik5-9-2016 11:23:43

Dankjewel Filip voor je reactie!
ook wij denken over deze zaal na.
Een vraagje... Voorzien zij een dj of moeten wij dit doen?
Alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info