Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke kleur schoenen?

  20-3-2012 14:33:27
Ik heb een bordeau trouwkleed. Nu twijfel ik echt welke schoenen ik hier onder aan zou doen. Zouden jullie voor bordeaux gaan? Ik heb ook al getwijfeld aan zilver, goud, lichtgrijs, donkergrijs,...
Graag jullie mening...
Groetjes, Kelly

kelly
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1353


Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 15:04:52

Ik zou gaan voor bordeaux of zwart. Zeker geen lichte kleur, dus goud of licht zilver zou ik ook niet kiezen. Maar't hangt natuurlijk ook van je kleed af.
Een collega van mijn aanstaande is getrouwd in een kort bordeau kleed en zij droeg zwarte rijglaarsjes (getrouwd in februari wel) en dat was erg mooi.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 15:05:59

sorry, was te snel: een kort bordeaux kleed dus



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik20-3-2012 15:24:50

Als je andere accenten hebt zou ik eigenlijk wel voor een andere kleur durven gaan... Heb je witte/ecru juwelen of stola of whatever, zou dezelfde kleur schoenen ook mooi zijn, bordeaux zou er natuurlijk ook supergoed bij passen, maar dan moet het echt al dezelfde kleur als je kleedje zijn. Zilver zou ook gaan als je ook zilveren accenten hebt. Mijn schoentjes zijn donkerzilver omdat mijn kleed ecru is met zilver en grijs in verwerkt (ladybird) Omdat ik redelijk groot ben moest ik achter ballerina's op zoek ....en ik vond geen mooie ecru schoentjes, vandaar.
Ik wens je in ieder geval veel succes, want schoenen zoeken was niet echt mijn favoriete bezigheid



Hester

 Meld misbruik20-3-2012 20:26:36

Hey Kelly, bij het bruidsparadijs in merksem verkopen ze schoenen van pink en van rainbow, die zijn van satijn en kunnen in exact de goede kleur geverfd worden. veel succes met je zoektocht



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik21-3-2012 12:57:34

Hallo,

Ik had een rood kleedje met hieronder donkere schoenen met een rode spikkel
Het is een speciale stof met zwart en rood, maar geeft een heel special effect dat ik moeilijk kan uitleggen.

Als je wil kan ik je een foto doorsturen, dat zal veel duidelijk maken denk ik.


Groetjes
Annelies





LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik23-3-2012 8:12:27

Ik zou voor bordeau gaan...
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...