Terug naar overzicht
ik heb mijn dochters hun kleedjes besteld via suitsyouwell.comMaandag besteld en betaald en donderdag geleverd!! Ben zeer tevreden en voor een klein prijsje.groeten Nancy
Heb het kleedje van mijn dochter besteld bij www.d-moda.nl . Ook snelle levering en goede prijs. En het is prachtig :-)grtz
Suitsyouwell hier! Supertevreden van!
hier ook suitsyouwell en ook super tevreden over!
Ons dochter haar kleedje is gemaakt door de naaisters van mijn jurk, met de stof die ze van mijn jurk hebben gehaald. 'k Weet wel nog niet hoeveel het gekost heeft ;D In de bruidszaak hadden ze verschillende modelletjes om uit te kiezen.
Het kleedje voor mijn bruidsmeisje gaat waarschijnlijk van suitsyouwell komen. Heb er al heel veel goeds over gehoord.
bedankt allemaal! Zal jullie raad opvolgen en ik hou jullie op de hoogte!
Héj..Suitsyouwell is een aanrader.Bij mij spijtig dat ze mijn eerste keus net niet in de juiste maat hadden.Voor de rest zeer goede service.
Ondertussen is het kleedje via gogogu toegekomen, helemaal anders dan verwacht maar wel héél mooi! En de kwaliteit is super, echte zijde. Leveringstermijn was iets langer maar dat was het minste, uiteindelijk héél tevreden!