Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech - dringend

  10-8-2006 10:22:28
Hallo iedereen,

Weten jullie wie er allemaal moet speechen op het huwelijksfeest? Is dat alleen de bruidegom? En wanneer wordt die speech gewoonlijk gehouden?

groetjes
Caroline
12/08/06 Nog 2 dagen!!!!!

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 864


Veroniek

 Meld misbruik10-8-2006 11:24:34

Hoi Caroline

De bruid of bruidegom geven een speech voor jullie aan het eten beginnen.

Soms doen de getuigen ook een speech en vertellen ze anekdotes van de bruid of bruidegom, maar dit gebeurt niet altijd. Heb dit al meegemaakt, maar heb ook al feesten meegemaakt dat dit niet gebeurt. Meestal weet het koppel dit niet als dit gebeurt.

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 11:40:53

Hey,

zoals ik al vaak heb gezegd: het is jullie feest, niets moet, alles mag. Wij gaan zelf speechen en normaal gezien gaan de papa's ook een woordje zeggen. Wij doen dat vlak voor het dessertbuffet.

Groetjes,
Lieve



ellen
23-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 12:24:31

Wij speechen niet en ik hoop dat niemand het in zijne bol haalt om te speechen ;-)
Ik voel steeds een plaatsvervangende schaamte als ik zoiets zie op een trouwfeest en zie het dus niet zitten om dat op ons feest te doen.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 13:24:43

Hey

Dat moet niet echt een lange speech zijn hoor. Maar voor je aan tafel gaat verwelkom je iedereen, zeg je zoiets van 'Ik hoop dat iedereen zich zal amuseren, bedankt voor te komen, en we gaan straks een feestje bouwen, iedereen op de dansvloer'.

Je moet geen anekdotes van de papfles tot nu beginnen te vertellen. Maar ik vind wel dat je de mensen moet bedanken, da's toch elimentaire beleefdheid hé!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-8-2006 15:00:52

Dat vind ik ook, dat je de mensen op z'n minst moet verwelkomen en bedanken.
Alé ja, iedereen doet wat hij wil, maar ik vind dit ook, zoals Vicky schrijft, een elementaire vorm van beleefdheid.

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...